Söndag.

171507-907
Tack alla för era gulliga kommentarer om mitt kort och min vinst.=)
Den här dagen börjar inte bra alls......jag är trött och har ont som vanligt
och som grädde på moset så har kylen lagt av.
Den började ju att klatra i somras men blev ok när vi frostat av den.....
tanken har varit att vi ska köpa ny kyl men det har inte blivit av.
Nu blir det till att köpa en i panik istället......svårt att vara utan kyl.
På en söndag är det bara de stora kedjorna som har öppet typ
El Giganten.....vi hade tänkt gå på home butiken men nu har vi väl inget
val.=(Med lite tur kan vi kanske få hem en kyl imorgon....vi har ingen
dragkrok så vi måste få den hemkörd av dem.
Ikväll är jag bjuden på ljusparty men det återstår att se om jag orkar
gå.....har aldrig varit på ett sånt så det skulle vara kul.
Husse och vovvarna ligger och snarkar för fullt så jag ska passa på
att pyssla lite.
Ha en skön söndag alla!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Åhh snöö..visst är det fint! Men ack så kallt *burr*
Hoppas ni får en riktigt fin söndag med massor av snöbus för sessorna..*kramiz*

2007-11-18 @ 10:13:37
Postat av: Ninni

Vilken tur att det är kalt ute.du kan ju lägga kylvarorna i kylväskor och ställa ute. Så kan ni ta Homebutiken i morgon..kramen

2007-11-18 @ 11:21:21
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Christina

Villken otur med kylen....
Så fint med ljuslyktan och snön..
Kram vännen

2007-11-18 @ 11:34:34
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Gisan

Ljusparty är mycket mysigt. Särskilt så här års. Hoppas att du får må bra idag och orkar gå.
Vilken fin bild du har här :-) Kramar...

2007-11-18 @ 12:00:28
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Znogge

Tyvärr har ju saker och ting en förmåga att gå i sönder vid fel tillfälle! När vi skulle köpa ny kyl/frys började vi hos El-Giganten men försäljarens kompetens var lika med noll. Han tyckte vi skulle fästa överskåpet med dubbelhäftande tape! Vi väntade till dagen efter och besökte Elektroluxbutiken. Vilken service vi fick! Möjligen blev det något dyrare men kyl/frys levererades hem dagen efter och installerades av kunnig personal. Överskpet sattes INTE fast med tape! Jag hade med andra ord inväntat måndagen!
Kram!

2007-11-18 @ 13:48:09
Postat av: Marina

Näe men vad tråkigt!
Hoppas att den nya kylen inte var allt för kostsam!Sen hoppas jag att ni inte har för mycket i kylen som ni måste slänga...
Kram på dig, hoppas att du kom i väg på ljuspartyt!!!

2007-11-18 @ 15:41:28
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: curlingmormor

Det är ju typiskt, finns inget tristare än när kyl eller frys går sönder, lite panikartat.
Ljusparty har jag varit på några gånger och det är riktigt trevligt, finns mycket smått och gott, men det är dyrt, men å andra sidan så får man faktiskt mycket för pengarna, alltså, ljusen räcker längre!!!! ! !
Kramizzzz

2007-11-18 @ 21:53:40
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0