Regnet det bara öser ner.

Måndag och snön vräker ner utanför fönstret.
Bilden är från i vintras när Ella var ute och lekte i snön.
Jag hoppas det kommer lite snö snart som ligger kvar.....det är
så mörkt och dystert ute idag.
Ifjol kom det ingen snö före jul.....jag vill ha vinter när det ska vara
vinter.
Nu när jag tittar ut så har faktiskt regnet övergått i snö men det
är nog för blött för att det ska ligga kvar.....man kan inte få allt.=)
Idag har jag inga planer alls..... det blir lite plockning här hemma
och en massa pyssel skulle jag tro.=)
Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: maria

Morrn! Pyssla lite ska jag oxå, men inte med kort... Ska dekorera manteln till skräckfesten imorrn:))

Snön försvann här med:( Inte för att jag är så överdrivet förtjust i snö men jag gillar faktiskt att se det vita täcket:))

Hoppas på en urmysig fredag för dig, vännen! Kram

Postat av: Christina

Hoppas att din dag blir varm och skön....krama sessorna från Bosse
Kram vännen min

2007-11-09 @ 08:57:22
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Pia K

Här väntas det oxå snö men jag tror att det kommer att vara regn ett tag till.Jag är ingen snögillare så jag har gärna barmark ett bra tag till.Regn passar mig perfekt.Jag har oxå lust att shoppa lite nu men vi lever lite snålt för vi skall till London om ett par månader och vill hinna betala lite smålån innan och spara reskassa.
Får nog vänta till rean sätter igång.
Ha det så bra...

2007-11-09 @ 11:34:01
URL: http://agathon.cybersite.se
Postat av: curlingmormor

Har varit ute och luftat mig med vovvsingen, men hon ville hem fortare än jag *skrattar*, vädret är inget att skryta med.
Kramizzzz

2007-11-09 @ 11:51:20
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0