Pysseldag.

171507-910
Jag fick mitt månadspaket från Magnolia idag så nu har jag suttit
och monterat stämplar....inte så bra för mina händer men men.
Det är helt ljuvliga stämplar som vanligt.....hoppas på att få till ett
kort med en av dem under kvällen.
Grannen blev jättenöjd med sitt kort.=)
Nu börjar jag få fler julkort än jag behöver men det går ju alltid att
spara till nästa år....då kanske jag varken vill eller kan göra några.
Om det är någon som är intresserad att köpa kort så kostar de
30 kr + frimärke om jag behöver skicka det......alla kort som finns
under pysselkategorin är till salu.
Nu ska jag ut på en kort promenad med vovvarna...vi gjorde en lång
förut idag sen ska jag pyssla vidare.
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej hjärtat! Kan du ta med korten du vill sälja och har kvar när vi åker till Gårdshuset i Timrå? Jag vill gärna köpa ett par av dig och så får du betalt för Wilfredkortet när vi ändå är på g =)

Kram Jossan

2007-11-19 @ 16:51:57
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Znogge

Lycka till med kvällens pyssel! Din hobby verkar vara väldigt trevlig.
Kram och ha en fin kväll!

2007-11-19 @ 17:34:09
Postat av: Jossan

Jag ska kolla med Elsie, absolut! Och nej, inte har du väl fått betalt för dopkortet?? Det tror jag inte =) Eller så är dte jag som blivit helt yr ;) Hör av mig när jag pratat med E!

2007-11-19 @ 18:14:17
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: curlingmormor

Härligt för dig att du har din hobby och korten blir så väldans fina!!!
Kramizzzz

2007-11-19 @ 19:24:41
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Härlig bild..ta hand om dig gumman..*kram*

2007-11-20 @ 05:24:16
Postat av: elsamaja

Vilken härlig bild, riktigt så där krispig som en vinterbild ska vara.
Jag sitter här och gruvar mej, för jag ska till tandläkaren, därför är jag vaken så tidigt...brrr..
Jag ska försöka mana fram den känslan jag fick, när jag var där sist, när jag höll på att somna.
Och den härliga känslan, när han var klar, och jag hade alla mina fula missfärgade plastlagningar i framtänderna utbytta, och äntligen har ett hyfsat vitt leende.

Men helst vill jag att klockan ska vara 9.30 nu, så jag är klar.

2007-11-20 @ 07:03:49

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0