Mysigt!

171507-934
Tråkigt nog får man ju aldrig fram hur mysigt det ser ut på bild men ni
har ju egna ljustakar så ni vet ju hur det är.=)
171507-936

Som vanligt är matrumsbordet belammrat med mitt kortpyssel så jag

visar bara fönstret.....den här stjärnan tycker jag är så fin.

Köpt på Indiska för några år sen.....det är ingen lampa i den utan man

har ett värmeljus i stället.

Igår när jag vattnade igenom mina orkideer så såg jag att 3 av 5 har

knoppar........det är brudorkideerna som vanligt som jag lyckas få att

blomma om år efter år....fattar inte varför jag köper andra sorter när

de är de ända jag lyckas med.
Ryggen känns inte alls lika bra idag trots att jag tagit den nya
tabletten.....det är som med alla värktabletter de håller smärtan till
en viss gräns har man ondare så hjälper de inte.=(
Jag ska i allafall försöka ge mig på köksfönstret......orkar jag inte
göra klart får väl Anders göra det när han kommer hem.
Han ska försöka sluta lite tidigare......har nått möte till klockan 14
och sen skulle han gå hem.
Det är ju en massa saker som ska fram men jag inriktar mig på
fönstren och på att få fram adventstaken så vi kan tända det första
ljuset på söndag.
Det har kommit en hel del snö nu så det är gnistrande vitt ute.
Ska försöka ta lite bilder på vovvarna när de är ute sen idag.
De sover som vanligt fortfarande med husse men nu är det dax
att få liv i honom i allafall.....vovvarna får sova vidare några timmar
till......de är riktiga prinsessor de där två.=)
Ha en mysig fredag!


Kommentarer
Postat av: Christina

God morgon vännen
Jag måste säga att det var helt underbara fönster du har gillar dina panellängder, bara så snyggt, mysigt och stilfullt.
Kan tänka mig hur vackert det är.

Önskar dig en fin dag med mycket mys.
Kramkram

2007-11-30 @ 07:46:04
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Marina

God morgon!
Synd att dom inte funkar idag..
Du har verkligen fixat hemma, jätte mysigt!
Den där lyktan i från Indiska var jätte fin!

Visst är det synd om grabben..Ibland så känns det hopplöst att se pojken lida så himla mycket. Åh idag är en sån dag,som jag bara har lust att sätta mig och gråta!
Men man får ta en dag i sänder, man kan inte göra så mycket mer!
Jag hoppas att det vänder för er båda snart!
Ha en fin dag med flickorna :-)

2007-11-30 @ 08:12:47
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: maria

Såå fint det är!!! Jag är som du, inriktar mig på fönstren till en början, de är viktigast på något sätt:)) Förstår vad du menar med tabletter, de kan aldrig sopa rent på utan håller mest tillbaka en del och det är man ju oxå tacksam över fast man önskar... Stor kram på dig vännen!!!

Postat av: Anna

Åhh va fint du gjort!!! Riktigt "juligt"...
Pözz på er & önskar en fin dag..

2007-11-30 @ 08:30:41
Postat av: dorothy

Äntligen är advent här!
Vad fint du har gjort det, visst är det mysigt med lite ljus i fönstren?
Sköt om dig/ Dorran

2007-11-30 @ 13:11:18
Postat av: Helena

hej på dig!
Åter från sthlm, o det är jättekul:-D Verkligen. Längtar till nästa gång, om 2 v.
Läste att det inte gick så bra med sprutan.... synd. Men nu vet du att det var den du reagerade på!
O julfint har du fått oxå:-) Mer än här hemma... Men det ska väl bli något, så småningom;-)
Ha det gott, sköt om dig. O hälsa Anders.
Kraaam//H

2007-11-30 @ 13:18:58
Postat av: curlingmormor

Vad fint stjärnan lyser och visst är det härligt med orkideér, rätt vad det är så visar sig en ny liten knopp. Mycket tacksamma blommor!!!
Kramizzzzz

2007-11-30 @ 22:08:21
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Eleonora

Såå jättefint du gjort. Tänk om man hade litet av din snö här i Nacka! Här är så mörkt hela dagarna. Snön lyser ju i alla fall upp och man blir lite piggare. En skön adventshelg hoppas jag du får. Kram

2007-12-01 @ 10:28:50
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0