Måndag!

171507-882
Igår när jag tog lite bilder på vovvarna så kom Ella springande
i full fart in i VIlda.....det såg så kul ut för Vilda stod där som en
vägg och märkte knappt vad som hände.
För Ella tog det som ni kan se på bilden tvärstopp.=)
Jag känner mig som om jag också sprungit in i Vilda....
mörbultad är ett bra ord för hur kroppen känns idag.=(
Det har lättat i bihålorna som tur är så förhoppningsvis är det
ingen bihåleinflammation på gång.
Känner mig småförkyld hela tiden....som att man bär på något
som inte riktigt vill bryta ut.
Jag ska ringa reumatologen den här veckan och höra om de
tror att jag kan ta en spruta ändå......jag blir galen på att vänta
när jag har sådan värk.
Vem har tid att bara sitta på rumpan nu när det lackas mot jul.
Idag blir det en stillasittande dag igen som det känns nu men
jag ska försöka att röja undan lite i allafall.
En promenad med vovvarna skulle jag också vilja ta....får se
om jag känner mig lite piggare fram på dagen.
Nu ska jag tända ljus,koka en kopp te och mysa lite.
Ha en härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Håller tummarna att du mår bättre lite senare..Jädra värk! Men jag förstår dig, har ju Jonte här hemma som har samma bekymmer!
skickar en varm kram!!

2007-11-12 @ 08:55:34
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: Pia K

Ha ha,undrar om det är ett Bullebeteende det där att bara ramma sin hundkompis.
Så gör Agathon med.I full karriär kommer han springandes rakt in i Adina som antingen måste veja eller så bestämma sig för att lukta på nåt nån meter bort för dit åker hon när Agge kommer.Hon är ju ca 9kg lättare än Agge och då kan hon inte agera vägg.Agathon är ju smart och springer när hon inte ser.Jag blir lite arg på honom och har nu gjort ett läte som Adina skall lyssna till för att koppla ihop det med att Agge är på väg.Börjar fatta lite men hon är ju inte den mest lättlärda.

2007-11-12 @ 09:08:07
URL: http://agathon.cybersite.se
Postat av: maria

Mysa lite, det lät skönt!!! Synd att du inte känner dig bra, jag vet, julstök, pust stånk och stön:))) Man får ta det som det blir tror jag....

Hoppas att du får en bra dag trots mörbultad kropp!!! Kram

Postat av: Christina

Hej vännen
Så kul att jag har inspirerat dig!
Man kan göra så mycket fint med enkla små medel, det behöver inte kosta en förmögenhet.

Visst är det tråkigt att vi skall få betala när vi gör något och som du skriver, man kan inte bara sitta på rumpan.
Jag önskar dig en skön måndag vännen
Kram

2007-11-12 @ 11:31:38
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Har precis varit ute en liten promenad med vovvsingen, det var kämpigt kan jag säga, halt och eländigt, så nu känner man sig därefter *skrattar*.
Kramizzz till en bra dag!!!

2007-11-12 @ 11:59:57
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0