Grått ute.

171507-916
Riktigt tråkigt väder ser det ut att bli idag.....just nu är det grått & dimmigt.
Vaknade klockan 6 med en vansinnig värk i knäna men nu känns det
bättre efter att morgondosen av värktabletter börjat verka.
Min kusin J och hans son dök upp igårkväll efter klockan 21 för att
leverera jultidningar.....Vilda blev som vanligt galen när han kom.
Det tog lång tid att få henne att varva ned så pass att hon kunde
somna när de gått.
Hon blir som ett övertrött barn.....stökar omkring i sängen utan att
få ro.
Idag ska jag försöka att göra lite nytta här hemma.....det blir inte så
mycket varje dag men lite i allafall.
Det blev inget kyl & fläkt köp igår.....mannen blev för sen.
 Vi försöker idag istället....nu funkar ju kylen igen så det är ju
ingen panik men vi har bestämt att innan veckan är slut ska vi ha
köpt/beställt en ny.
Det är bara att hoppas att den gamla fungerar ett tag till.
Nu kliar det i pysselfingrarna så jag ska sätta mig med det en
stund innan vovvarna kliver upp.
Ha en mysig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Gulliga vovvarna verkar såå snälla. Det är så roligt att få se alla dina foton av dem. Lika roligt att få se alla de fina julkort du har gjort. Verkligen duktigt för det är mysket petpyssel antar jag. Hoppas ni hittar kyl/frys nu till helgen så att du kan koppla av den biten. En riktigt skön dag önskar jag dig. Kram

2007-11-20 @ 10:13:54
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Er kyl/frys spelar verklikgen spratt med er, men det är ju en himlans tur att den fortfarande fungerar, peppar peppar kanske man ska säga!!!!!
Ha nu en bra dag med ditt pyssel, här har det tvättats så nu har jag tji smutstvätt!!!
Kramizzzz

2007-11-20 @ 10:38:50
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Znogge

Med tanke på att kylen krånglat vid flera tillfällen så är det nog ett klokt beslut att beställa en ny. På så sätt slipper ni hamna i tidsnöd när den går sönder nästa gång.
Ha en fortsatt fin eftermiddag!
Kram!

2007-11-20 @ 13:04:27
Postat av: Christina

Åhhh så gulliga de är tillsammans:)
Fy vad det är tråkigt med dimman man känner sig så isolerad.
Tändsticksasken var jättefin, trevlig julklapp.
Ha en skön kväll vännen
Kram

2007-11-20 @ 18:30:19
URL: http://qinna.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0