Fulla med energi....

171507-909
är prinsessorna.....önskar att man kunde vara det själv också.
Idag känner jag mig som överkörd av en bulldozer.....nästan hela
kroppen värker och jag är frusen och trött.=(
Anders ska försöka sluta efter lunch så att vi kan åka och titta på
en kyl och en köksfläkt......hoppas jag piggar på mig innan dess.
Vi ska bara gå i en butik så det ska jag nog klara.
Imorgon tänkte mamma och jag åka på lite klappjakt om jag mår
bra.....jag har bara köpt en enda så det är hög tid att komma igång.
Nästa vecka går nog all energi till att fixa adventspysslet.....allt tar
sådan lång tid för mig eftersom orken aldrig räcker så länge som
jag vill.
Det blir advent & jul även om man inte har ett skinande hus....en
sak som vi har i allafall är fina julkort att skicka till släkt & vänner.
Positivt tänkande....ibland är jag ganska bra på det.=)
Ha en mysig onsdag alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Har inte köpt en endaste klapp så det börjar kanske bli dags för insamling av önskelistor!
Kram!

2007-11-21 @ 08:02:27
Postat av: Emma och Pulver

Hoppas du mår bättre snart!
Jag har inte heller köpt en endaste julklapp, men har i alla fall en liten lista med några saker jag ska köpa.
Kram!

2007-11-21 @ 08:25:53
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Marina

Min lille står brevid mig när jag sitter och tittar på bloggar nu!
Åh vilken söt hund sa han när han fick se Ella :-)
Sen när han fick se snön så sa han - åh va mycke snö, vart är det där??
Hoppas att er dag blir bra, och att du kommer iväg på inköp av kyl!

2007-11-21 @ 08:28:49
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: curlingmormor

Här har vi endast börjat tänka på julklappar, men vi hr några födelsedagar först som vi måste klara av!!!
Ha en bra dag!!!
kramizzzz

2007-11-21 @ 12:31:56
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Ninni

Inga klappar jag heller..blev det nån kyl??

Hoppas din värk har gett med sig i morgon så du kan shoppa!
Ja det blir jul utan att det är skinande rent..kramen

2007-11-21 @ 18:51:03
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Christina

Visst blir det jul även om vi inte har det skinande rent, det är nästan bättre att städa efter julen:)
Ha det riktigt gott vännen
Kram

2007-11-21 @ 20:01:24
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Helena

Såg att du ska ta sprutan på tisdag. Jag hoppas verkligen att du kan ta den denna gång!! O att det går bra:-)
Själv åker jag till sthlm imorn, igen. Nu ska vi ner i musklerna, äntligen:-D Ska bli så himla kul.
Vi har inte hunnit ses nåt:-( Men det ska väl kunna bli nåt framöver, när jag kommit hem.
Ha det så bra så länge, hälsa Anders.
Kraaam

2007-11-21 @ 21:17:25
Postat av: Marina

Ha en jätte bra dag!!

2007-11-22 @ 07:02:13
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: A n n a

Önskar dig en fin dag & hoppas det blir/blivit nån kyl..frys???
Pözz på gummorna..

2007-11-22 @ 08:02:21

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0