Vi har sett solen idag.

171507-386
Det är riktigt varmt och skönt ute nu ikväll,imorgon hoppas jag på att det
blir kanonväder.Tog en bild på min Hoya (Porslinsblomma )som blommar
för första gången,visst är den vacker.
Känner mig riktigt nöjd med kameran vi köpt,jag är ju ingen fotograf men
ändå blir bilderna så pass bra.
Idag fick jag äntligen mitt första klubbpaket men hÄnglar,dom är så himla
fina.Tråkigt nog så hade jag inte EZ foum så det räckte till att montera alla,
men hälften är klara och provstämplade.
Nu ska det bli en massa fina kort.
Dax att återgå till boken vi lyssnar på om Maria Magdalena,den är jättebra.
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det är en väldigt vacker och proffsig bild tycker jag. Måste vara dels en bra kamera, dels en i alla fall hyfsad fotograf!
Ha en fin kväll!

2007-05-31 @ 18:31:20
Postat av: Marina

jo,jag hoppas att jag nu får papprerna,annars ringer jag till Jannis dotter som är veterinär där nere oxå, hon e en gammal klasskompis till mig..Så kanske hon kan hjälpa mig!
sköt om dig!

2007-05-31 @ 19:59:16
URL: http://minresagenomlivet.blogspot.com
Postat av: Nina på Johangården

Fint!
Jag hoppas att jag snart får blommor i min likadana hoya,för blommorna är så vackra. Min hoya Lacunosa blommar och hoya Exotica ska till att blomma.
Ha det bra! Kram

2007-05-31 @ 20:51:47
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: A n n a

Ser verkligen ut som porslins blommor?

2007-05-31 @ 21:25:36
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: elsamaja

Tack för dom snälla orden i min blogg, dom gjorde mej jätteglad.
Jag avundas dej din porslinsblomma, jag har två som inte har blommat nån gång, en som ska vara doftlös, och tydligen väldigt svår, och en som jag köpt som skott i år. Den vanligaste sorten, doftar för mycket för att vi ska kunna ha den, den är ju förstås enkel att få att blomma också, jag har haft sån,typiskt.
Jag har provstämplat några av mina hÄnglar, och målat dom nu i kväll, dom är ju så söta, det här var mitt första klubbkit också, jag köpte en grabbag från inkywings, i februari, med lite av varje, sen har jag köpt mina änglastämplar på tradera, i övrigt har det blivit nån här, och nån där, har blivit rätt många, inte längre än vad jag hållt på.
Sov gott kram

2007-05-31 @ 22:46:35
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: curlingmormor

Vad vacker blomman är och det verkar som om du har en toppenkamera..........eller är det kanske personen bakom kameran som är toppen????
Kramizzzz

2007-05-31 @ 23:00:48
URL: http://wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0