Ingen sol idag heller.

171507-380
Med en massa tur så kommer den fram under dagen.Jag är ledbruten
sen gårdagens shopping och plantering så för mig blir det som för Vilda,
en stillsam vilodag.Det gick bra med kortet jag gjorde på beställning igår.
Jag är urusel på att sälja mina alster vare sig det är broderier eller kort.
Det jag skapar gör jag enbart för att jag tycker att det är så kul,tror att det är
därför jag har så svårt att se något värde i det för andra.
Men det är nog en träningsak,tillslut kommer jag att ta betalt utan att blinka.
Det är så kul att titta ut på altanen nu,det är så fint med alla blommor.
Ännu är det inte färdig,vi ska ha en massa kryddor och tomatplant där också.
Vilstolar har vi inte hittat några ännu så det får vara till lite senare.
Jag tycker att det är så roligt att få fixa och dona både på altanen och i
trädgården,önskar bara att jag hade lite mer ork.
Det är irreterande att alltid kroppen säger stopp när man vill så mycket.
Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Morron, visst är det väl en fin Rhododendron ? Den står här utanför :)
Hoppas ni får lite sol idag, här verkar det vara kört för vår del :( *kram*

2007-05-31 @ 09:10:33
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: Love

Ja orken lyser alltid med sin frånvaro när man behöver den som mest tyvärr :O(

2007-05-31 @ 09:57:48
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Nalle

Ha en fin dag idag. Trots värk och dåligt väder. Men solen kommer till helgen !
Kram

2007-05-31 @ 11:36:49
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Cornelia

Helloooo!
Jodå, jag lever, men har så himla mycket för mej att jag bara surfar runt snabbare än snabbt och aldrig skriver nåt i folks gästböcker eller nåt... dålig stil, jag vet!
Men nu säger jag "hej" iallafall och hoppas att ni har det riktigt bra, trots att kroppen din inte vill riktigt som du alla gånger.
Kram!

2007-05-31 @ 16:27:52
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0