En New Dawn.

171507-355
En sån här klätterros har vi köpt idag,visst är den ljuvlig.
Jag köpte en när vi flyttade in här för 12 år sen men den blev flyttad på en
massa gånger och klarade inte av det.
Den här ska få klättra mot en av väggskärmarna på altanen,tanken är att
den ska bli så stor att den kommer över på altanen.Den doftar ljuvligt och
blommar hela sommaren.
Något prydnadsträd hittade vi inte men jag köpte ett hjärta i sten som ska
ligga som dekoration på altanen.Sen blev det en rosa liten ljuslykta på en
pinne som jag satt vid den nya Azaleabusken.
Nu ska jag ta och mysa lite med Ella som är lite deppad,hon har börjat löpa
och måste ha de förhatliga löpbyxorna på sig.
Hoppas Vilda sätter igång också så vi har det gjort sen.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hundar brukar väl dra igång varann med löp?
Jag vet att min mamma har haft lite problem med sina pappis tikar. Hon har pratat med uppfödaren och sagt att den ska löpa om 3 månader, men så börjar någon annan hund löpa så börjar den som ska löpa om 3 mån. oxå löpa..
Jätte fin ros!

2007-05-24 @ 15:46:35
URL: http://minresagenomlivet.blogspot.com
Postat av: Jossan

Åhå! Då kommer inte jag och hälsar på dig på ett par veckor! Känner Hubert minsta lilla löpdoft så kissar han ihjäl sig och ylar i flera dagar! Hugaligens! Såvida du inte vill ha skäggiga bullebebisar ;) SKOJAR BARA !!! Hehe..

2007-05-24 @ 17:00:27
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Anna

vi har skippat löpbyxor här hemma vi har en skurmopp som vi drar av där det är som värst med jämna mellanrum men då har vi ju inte hundarna i soffan längre vilket underlättar :)
Jag tycker de har så svårt att hållas på plats

2007-05-24 @ 17:55:59
URL: http://www.minx.se/anna
Postat av: curlingmormor

Tack vännen för din goa kommentar hos mig!!!!
Ja det är ett litet bestyr när de löper, sist som vovvsingen löpte så gick det över fortare än vanligt, väldigt smidig omgång måste jag säga.
Kramizzzz

2007-05-24 @ 22:59:16
URL: http://wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0