Det ser ut att ljusna.

171507-382
Med lite tur så spricker det upp fram på dagen.Jag vet inte om jag inbillar
mig men jag tycker att axeln känns lite bättre idag.=)
I början på nästa vecka fyller Anders 40 år så vi har lite att pyssla med.
Det blir inget stort kalas utan bara de närmaste,räknar med 14 personer.
Om man ska tro på SMHI så ska det bli kanon väder till veckan,man kan ju
alltid hoppas.Det skulle vara mysigt om vi kan sitta ute på födelsedagen.
Jag skulle vilja köpa ett par riktigt stora krukor att ställa på altanen,få se om
vi kommer iväg på lite shopping under dagen.
Vi har heller inte inrett den lilla övre altanen,den vi har tak över.
Har hittat en soffa,stol och bord på Ikea som vi funderar på att köpa dit.
Skulle ju vara kul att ha klart även det till födelsedagen.
Men eftersom ingen av oss mår helt bra så får vi se vad vi orkar.
Satt in en kul bild på Ella,fattar inte varför båda vovvarna ska sitta i draperiet.
Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken söt bild!
Visst är det tufft för mig som förälder med ett barn som har en kronisk sjukdom, men han har haft d i så många år nu så man har vant sig..Men ibland blir man så jäkla trött på att smörja,åka till arbetsterapeut,sjukgymnast,prova skoinlägg,ta prover,smörja,ge tabletter osv...
Jag är likadan vill att det ska vara klart till födelsedagarna med alla projekt som man har! Sen så e jag helt slut när dagen är över!
Skönt om axlen känns bättre, det kan jag ju inte säga att min gör..Funderar på om inflammationen har blivit värre?! Men jag äter ju tabletter för det..Men d kanske blir en injektion för mig oxå i slutändan..Vi får se!
Hoppas att ni kommer i väg på lite shopping idag så att du kanske glömmer bort värken en liten stund!
Kram!

2007-05-30 @ 07:57:52
URL: http://minresagenomlivet.blogspot.com
Postat av: A n n a

Hon vill göra sig fin!!! Gillar långt hår den damen ;)
Trist med vädret, på födelsedagar vill man ju ha både bra väder & allt iordningfixat...
Ta en sak i taget så ni inte blir sämre nu? Kramiz & ha en bra dag!!!

2007-05-30 @ 08:54:11
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Hon ser för trevlig ut där hon stoltserar under draperiet, min kära vovvsing har placerat sig på barnbarnens säng där jag har ett ishockeyspel står, där har hon klämt in sig och har ena tassen så käckt upplagd på spelet, ser riktigt komiskt ut!!!
Ha en bra dag och peppar peppar så håller axeln sig i styr idag!!!!
Kramizzzz

2007-05-30 @ 09:15:07
URL: http://wordpress.com
Postat av: art[e]fact

Vad söt Ella är! :)

2007-05-30 @ 10:00:32
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Carola

Fin bild. Ja det är lite trist väder. Inget kul precis. Hoppas att ni har en bra kalas. Det är så kul och göra " stämpel kort".

2007-05-30 @ 10:43:28
URL: http://carolangel.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0