Blåsigt!

171507-318
Här blåser det nästan storm idag.=(Jag har en sån där dag när det känns
som en ångvält kört över mig.Som tur är så har det onda i nacke och axlar
givit med sig och huvudvärken har släppt.Värken i kroppen är jag van att
leva med men jag har svårt att fungera när jag får riktigt ont i huvudet.
Det blir till att sitta inne och kura en dag till och hoppas på bättre väder.
Ella som älskar att vara ute och påta i trädgården gillar inte alls när det
blåser.Hon blir skräckslagen om det råkar komma en plastpåse flygande
in på gården.Hon gillar inte heller att allt runt henne helt plötsligt börjat röra
på sig.Vilda är inte mycket tuffare,hon blir väldigt upprörd över nya ljud och
saker hon också.
Vi får kura ihop oss i soffan idag vovvarna och jag.
Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: curlingmormor

Hejsan och god morgon!!!!
Idag behöver jag inte kika ut genom fönstret, det räcker att "röra på fingrarna", det betyder att det regnar och regnar även idag!!!
Vovvsingen min är också väldans försiktig av sig, när hon är ute på gården och hör något konstigt ljud eller om någon främmande närmar sig, så kommer hon in och "ropar på matte"!!!
Ha en bra dag!!!
Kramizzz

2007-05-16 @ 09:47:04
URL: http://wordpress.com
Postat av: Åsa

tittar snabbt in och önskar dig en skön dag!
Hoppas det släppt i ditt huvud!
Här är det inget vidare kan jag säga!
Kram och ha det gott i soffan med sessorna!

2007-05-16 @ 13:00:04
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: Anna

Sån blåst hade vi igår - jag hade ont i varenda benknota i kroppen och kände mig elak! Idag är det nästan stilla och solen skiner, jag satt ute på trappen och åt lunch och kände hur hela kroppen blev mjuk och snäll igen! Hoppas du känner dig bra snart också! Krama tjejerna från mig o mina killar!

2007-05-16 @ 14:00:04

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0