Våren är tillbaka!

171507-162
Vilda låg och gnagde på ett gammalt ben på sin bädd,och då måste Ella
förstås också vara med på ett hörn.Så hon bara tränger sig ner och Vilda
flyttar sig snällt åt sidan.Dom är för söta,alltid tillsammans.
Idag skiner solen och det är ett härligt väder ute.Skönt att börja kunna sitta
ute mot en varm vägg och lapa lite sol.
Det är konståknings VM den här veckan så det blir lite tid framför tv.=)
Annars ser jag inte mycket tv alls,det finns roligare saker att göra.
Vi lyssnar hellre på en bok.Sambon brukar slå på tvn när han lägger sig,
men den här veckan har han inte en chans.
Idag blir det en lugn dag med lite pyssel hemma.Jag var ju ute och shoppade
igår och det känns.Det var rea på hela Hemtexbutiken här så det blev lite
handlat ändå.Passade på att köpa satinpåslakan som annars är rätt dyra,
några handukar och en ny badrumsmatta följde också med hem.
Jag hittade dessutom strumpor i min storlek 34-36 så jag slipper ha hälen
ovanför min egen häl.En sväng på Arken blev det också för att införskaffa lite
godis till prinsessorna,dom fick även en ny leksak som faktiskt håller ihop
ännu.

Ha en skön onsdag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj vad du har handlat ändå =) Nu är det dags att dra fram snabeldraken på ett varv =)

2007-03-21 @ 10:05:29
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Camilla Karlsson

hej :)
När jag läser din blogg så undrar jag om inte våra prinsessor och drottningar är stöpta i samma form.
De är väldigt lika iallafall och totalt helt underbara.
Kramar Millan

2007-03-21 @ 22:29:09
URL: http://sarasinbulldogs.se
Postat av: Ninni

Satinlakan är det nästa som finns!

Hundarna trängs och har det gött, kram

2007-03-22 @ 07:47:38
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0