Torsdag redan!

171507-182
Veckorna går alldeles för fort och helgerna går ännu fortare.
Snart är det påsk,hoppas vädret blir så här underbart då också.
Sonen kommer kanske hem över påsk,han har inte bestämt sig än.
Det är en lång bussresa hem från Luleå,sen ska han tillbaks efter några
dagar så jag förstår att det känns gruvsamt.
Vi har inte träffat honom sen i julas så det skulle vara härligt  att ha honom
här i några dagar.Igår var Ella ute mest hela dagen på gården.
Vi släpade med henne på en promenad men den gick som vanligt ut på att
komma hem så fort som möjligt.
Jag läste Yvonne Axlings blogg igår(hon föder upp bulldogar)hon skrev att
bulldogens motto ute i trädgården är att skövla och söndra.
Det stämmer så bra på Ella,hon går fram som en bulldozer ute på vår gård.
Vilda är lite bättre,visst kan hon käka lite på någon buske och gräva lite i
gräsmattan men hon försöker inte gräva upp buskarna.
Det är tur att min nya rabatt är fylld med grus,det får nog bli det runt alla buskar
som ska planteras.
Har man hundar så får man anpassa omgivningen lite efter dem också,jag tycker
att det går att ha ganska fint ändå.Trädgården är till för både vovvarna och oss.
Ella var bara valp förra sommaren så vi får väl se nu framöver vad hon tänker ställa
till med där ute.Hon är väldigt lyhörd så jag tror att det kommer att gå att begränsa
hennes framfart.
Idag ska jag och min mor åka ut till en trädgårdsbutik,den första för i år.
Det brukar bli en hel del innan sommaren är slut.

Ha en skön torsdag!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Skövla och söndra... det låter det!

2007-03-29 @ 17:53:37
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Ninni

Ha,ha...ja ska man ha djur lär man nog få anpassa sig!
Det är ju som när barnen är små man får anpassa sig då med!

Ha det gött, kramen

2007-03-29 @ 19:32:24
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Åsa

Det är kul när man börjar kunna plantera ute i urnor och rabatter!
Natti och kramen!

2007-03-29 @ 21:15:57
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: Cina

Tack för allt ditt beröm, nu blir jag snart mallig ju ;)I min stämpelvärld finns endast en stämpeldyna och det är VERSAFINE!!! Den är outstanding ! Torkar på direkten och du kan färglägga med akvarell och distressdynor utan att den kladdar. Och till art stamps, eller andra findetaljerade stämplar så är den suverän! Jag använder aldrig någon annan dyna än den här. Har provat många men ingen kan mäta sig med denna. Tyvärr är den kanske inget vidare på embossingfronten.
*kram*

2007-03-30 @ 00:43:44
URL: http://dreamcatched.blogspot.com/
Postat av: Ida

Hej! Försöker övertala Dennis om att åka och hälsa på där nere i påsk, han får helt enkelt ta med sig en kudde att sitta på under bussresan för att motverka träsmaken :)

Brukar titta in på bloggen med jämna mellanrum! Hemskt fina bilder på tjejerna, sedan kan man heller inte låta bli att dra på smilbanden då man läser om vad de har för sig.
Ha det bra!

2007-04-01 @ 20:47:39

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0