Prinsessorna har lite tråkigt!

171507-129
Om jag hade varit lite snabbare med kameran så hade ni fått se en roligare
bild.Ella sätter sig nämligen på Vildas huvud.
Här har Vilda redan tagit sig loss för att kunna andas.Men hon ligger snällt
kvar,jag fattar inte att hon inte nyper till henne i rumpan.=)
Det är ingen snabbt övergående förkyldning jag fått tydligen,trodde jag skulle
vara bätte nu.Men det verkar som om vi är i gott sällskap,det är många som
är sjuka nu.Det går bra med vovvarna fast dom bara får rasta av sig på tomten.
Det är tur att dom är två så dom kan roa varandra.Men Ella som vill leka jämt
visar tydligt med sitt hängande huvud att roligare har hon haft så fort Vilda inte
vill leka med henne.
Jag ska försöka få klar en scrapsida till idag tänkte jag också ska jag fixa lite
med hemsidan,annars blir det mest vila.
Eftersom jag är nybörjare på det här med hemsidor så tar allt så lång tid,det
gäller att ha tålamod vilket inte är min starkaste sida.Jag vill ha allt klart så fort
jag har en idé.Med lite hjälp från vännen som givit mig hemsidan så ska det nog
bli bra.

Ha en skön torsdag!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Usch, vad det är jobbigt med förkylning... är inte ett dugg avundsjuk på er... nähä! Fast jag måste erkänna att jag hostar lite. Jag har inte velat tro det, men det är nog så... hoppas att det inte blir mer än det här, så är jag nöjd.

Här går jag o väntar på en ny laddning med fotografier... tror att de kanske kan komma idag. Men sen är det lite plock jag vill ha innan jag kan sätta igång med sidorna. Och ååååh! Vad jag ångrar mej att jag inte köpte två stycken såna där "strandpapper" att ha som bakgrund! Dumt!

Sköt om dej!

2007-03-08 @ 09:51:41
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Nina på Johangården

Tror banne mig att jag måste ägna lite tid åt min hemsida. Den är inte vad den ska vara just nu. Fast under den tid jag haft den har jag gjort om den flera gånger...

Krya på er!
Kram

2007-03-08 @ 10:49:59
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Jossan

Vilka tossiga kickor =) Jag såg Fantomen på Operan igårkväll, jag blev helt LYRISK!! Jag älskade den!! Tusen tack för lånet gumman! Har lyssnat klart på skiva 4 nu också, attans vad spännande det börjar bli =)

Varma Krya-På-Dig-Kramar!

2007-03-08 @ 12:19:44
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Malin

Hej hopp!
Nu har jag gjort en till sida och lagt upp =) Din hemsida blir jättefin!
Nä nu får ni sluta att vara sjuka så vi kan umgås! =P

2007-03-08 @ 19:22:35
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0