Prinsessan vill leka men inte drottningen.

171507-115
Ibland går det inte ens med all charm i världen att få lite fart på drottningen.
Dom skötte sig riktigt bra igår vovvarna,fast Ella hade nog önskat sig lite
mer liv och rörelse.Jag läste någonstans att det är bra för hundar att ha
tråkigt ibland.Sorgligt nog så blir det inte roligare idag heller eftersom vi inte
känner oss piggare.Snöar gör det också,nu när man börjat få lite vår känslor.
Men när jag ändå måste vara inomhus så spelar ju vädret mindre roll.
Jag har inte så mycket att rapportera från den här sjukstugan,jo en kul grej
har jag.Jag har fått en hemsida av en vän som jag håller på pillra lite på,men
med mina kunskaper så kommer det ta tid.Har i allafall lagt in en länk till den
här ifrån så ni som är nyfikna kan ju kolla.=)
Nu ska jag krypa tillbaks under täcket.

Ha en skön tisdag!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

OM vi är nyfikna! Yes! Har redan kollat! Kommer säkert att bli jättefint när det är färdigt.

Krya på er!!!!

2007-03-06 @ 08:27:39
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Nina på Johangården

Ner under täcket. Tänk att det blev förkylning och en massa snö när vi hade tänkt att ses. Vi bestämmer en solig dag vid nästa försök.

Ha det gott och krya på er!
Kram

2007-03-06 @ 10:59:41
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja idag har jag mest legat.
Lite pillrande på hemsidan har det åxå blivit=)
Kram!

2007-03-06 @ 16:38:54
Postat av: Anna

Men titta va hon försöker stackarn? Dom är ju så gulliga!!!!
Hoppas erat skit ger med sig snart? Kram & krya på er

2007-03-07 @ 09:54:31

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0