Måndag!

171507-147
Prinsessorna har snott en strumpa av husse igen,att strumpor kan vara så
roliga.Själv har jag inte så roligt idag,jag har fått tandvärk.=(
Har inte varit till tandläkare på många år eftersom jag har en väldig tandläkar
skräck.Nu har jag i allafall ringt till Anders tandläkare och fått en tid på torsdag.
Då ska de fixa min onda tand och sen blir det en ny tid för undersökning.
Nu har jag lovat mig själv att fortsätta att gå tills allt är klart.Det känns otroligt
dumt att vara så rädd men det är inget man rår över.
Idag blir det lite städning i allafall,det ser ut som en rövarkula eftersom vi varit
sjuka en vecka.Någon dag under veckan ska Malin & Maja komma så vi kan
scrapa lite tillsammans.
Idag hoppas jag att jag får lite av scrapprylarna jag beställt,jag har blivit riktigt
biten av det här.Det är synd att det är en ganska dyr hobby att börja med.
Men när man köpt på sig lite basprylar så ska det nog inte kosta så mycket sen.
Tråkigt nog så finns det ingen butik med mycket hobbyprylar i den här stan.
Men till min glädje har jag hört att Panduro Hobby ska in i Ikanohuset.
Hoppas det blir snart.=)

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ajaja,tandvärk är inget kul!
Hoppas det släpper!
Jag ska till tandläkaren i morgon :(
Det är det värsta jag vet!
Ha det gott!

2007-03-12 @ 09:21:35
URL: http://havsbrus.wordpress.com
Postat av: Helena svarar

Då är vi två,skönt att höra att jag inte är ensam som har tandläkar skräck.
Kram!

2007-03-12 @ 09:35:32
Postat av: Anna

Jag som t.o.m har somnat i stolen, har inga som helst problem att dom borrar & håller på ;)
Strumpor ja..hi hi dom är både goda att äta & roliga att leka med..det vet du väl? Mina st.bernhards hundar åt väl upp några par i veckan..crisse däremot han är för kräsmagad för det..fisnizzen!! Kram & ha det så bra idag..

2007-03-12 @ 09:51:21
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Nina på Johangården

Jaaa, hoppas att Panduro skyndar sig. Och att det kommer att bli stort sortiment av härliga grejor.

Ha en bra dag!

2007-03-12 @ 10:19:54
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Ninni

Jag går hellre till tandläkaren än till gynekologen

Nää nu går du iväg och får tanden fixad...kommmer att gå så bra så!

Har du kollat på blocket finns ju många som säljer grejer till scrapping!

Du verkar må bättre iallafall, kram på dig

2007-03-12 @ 17:43:28
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0