Jag klarade mig inte!

                                    171507-125
                                    Givetvis så har jag blivit sjuk jag också.Prinsessorna kommer att bli tokiga
                                    när ingen av oss orkar göra något med dem.
                                    Det är tur att vi bor så vi bara kan släppa ut dem på gården där dom kan bli
                                    av med en del energi.Ella vill ju bara vara på gården så henne går det ingen
                                    nöd på.Just nu är hennes stora intresse att stå under bordet till utemöbeln 
                                    där det tinat fram en bit av altanen.Antingen skopar hon upp is med underbettet
                                    eller så står hon där under och fångar droppar när snön som ligger på bordet
                                    tinar.Hon kan vara ute i timmar om hon får och gräva gropar och äta upp häcken
                                    eller stå under bordet.Det är värre med Vilda hon gillar att gå på promenad så
                                    hon lär nog sura lite.Hon gillar också att vara på gården men vill in tidigare än
                                    Ella.Efter en stunds lek med lillasyster gör hon några snabba varv runt  tomten 
                                    sen är hon nöjd.Hon är otroligt snabb den stora tunga tjejen,det går så fort att
                                    hon ligger i kurvorna.Också hör man en del som säger att bulldogar knappt kan
                                    röra sig,dom har inte träffat Vilda.Ella är inte lika smidig men hon har inga problem
                                    att röra sig och är en otroligt uthållig tjej.
                                    Idag får dom roa varandra,det brukar dom klara ganska bra.
                                    För min del blir det nog soffan eller sängen idag.

                                    Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Usch, så tråkigt att vara sjuk!!!

Krya på dej, vännen!

2007-03-05 @ 08:57:44
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Emma

Hoppas du blir frisk snart igen! Krya på dig!

2007-03-05 @ 09:18:13
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Anna

Nää men är det din tur nu? Hua...*burr* jag tar prinsessorna på promenad för idag känner jag mig bättre! :D /Krya på er nu...*kram*

2007-03-05 @ 09:22:16
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Helena svarar

Ja tänk om du kunde det Anna.
Varför måste du bo så långt bort.=(
Kram!

2007-03-05 @ 10:08:37
Postat av: Nina på Johangården

Sicken osis! Ligg på soffan eller i sängen och kurera dig. Antar att träffen i morgon är inställd. Vi kan ju ses senare... det är ingen fara.

Skulle vilja se prinsessorna kuta för fullt... när man ser en bulldog ser det inte ut som att de kan röra sig så snabbt. Men man misstar sig nog rejält.

Även jag bor ju för långt bort för att rasta dina prinsessor så det får nog bli gården för dem. Så var det för min prinsessa och min prins när jag var sjuk. Det fungerade. Åtminstone mina är mycket anpassningsbara... bara de får vara med matte så. Då går allt :-)

Kram

2007-03-05 @ 10:14:00
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Ninni

Usch då din stackare...friska på dig snabbt!
/Kram

2007-03-05 @ 17:55:50
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Jossan

Ja, hade jag haft bil så hade jag kommit och tagit en promenad med Vilda jag med.. Och i morgon ska jag ju genomgå en liten minioperation så då är det väl inte koppelpromenader som hägrar direkt.. Då går väl såret upp.. =/ Stackars Hubbe..

Krya på dig nu,
kram!

2007-03-05 @ 20:09:47
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Tack allihopa för alla snälla kommentarer och erbjudanden om att kissa prinsessorna.
Fy för att vara sjuk.=(

Kram på er!

2007-03-05 @ 20:21:48
Postat av: Anna

Hur har det gått med kissandet? Prinsessornas förstås..inte ditt :D

2007-03-05 @ 20:38:07
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Anna o hundarna

Oj, så jobbigt - krya på dig snabbt! Och så fina scrapsidor du har gjort - IMPONERAD! Jag har skaffat ett helt lager av scraptillbehör och verktyg, men kommer aldrig till skott. Hälsa prinsessorna från mig och alla hundkillarna.

2007-03-05 @ 22:12:48
URL: http://pelleskop.webblogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0