Bättre sent än aldrig.

171507-120
Det gick inte att uppdatera bloggen i morse men nu ser det ut att fungera.
Bilden är sen igår när prinsessorna låg och myste i soffan.
Ella som alltid vill ha kroppskontakt håller om Vildas ben.
Idag har jag varit ute och shoppat ett par byxor och en koffta,det är så kul att
köpa kläder när man gått ner lite i vikt.=)
Posten ringde på i morse med ett paket full med scrapping prylar som jag
skickat efter tillsammans med Malin och Cornelia.Så nu vet jag vad jag ska
göra i helgen,en scrappbook till prinsessorna.
Jag är så sugen på att sätta i gång nu när jag fått en massa fina papper och
en del annat smått & gott.
Det är ett strålande väder ute idag,riktigt vår väder.=)
Så nu ska jag ta en promenad med vovvarna innan solen försvinner.

Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ..gosenosen då? Faan man vill bara puss på dom...
Du är utmanad på min blogg-läs längre ner på bloggen om crisse ;))

2007-03-02 @ 16:27:27
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Gissa om jag är sugen att åka ut till dej och HÄMTA mina prylar?! Vi får se hur det blir...

2007-03-03 @ 08:36:11
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Helena svarar

Du är så välkommen.=)

2007-03-03 @ 09:14:39

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0