Ännu en mulen & snöig dag.


171507-111
Så här sover en riktig prinsessa.Min vän Lisa säger att Vilda är sur för att
vi kallar henne prinsessan när hon igentligen är en drottning.
En skön stil har hon i allafall mitt lilla hjärta.
Mannen har lunginflammation konstaterade doktorn igår.Hoppas att jag
klarar mig undan det.Eftersom jag äter cellgift för min reumatism så har jag
dåligt imunförsvar så det gäller att hålla sig på behörigt avstånd.
Det blir en mysig hemmadag idag med lite pyssel.
Vi började lyssna på tredje boken om Rom & Cesar igår så det ska vi fortsätta
med idag.Det är bra med ljudböcker för då kan man tex pyssla under tiden man
lyssnar.

Ha en skön torsdag trotts det tråkiga vädret!


Kommentarer
Postat av: Pia

Vad är det med vit(prickiga)Bullisar och vilja bli kallade Drottning?Bimbo är likadan!

2007-03-01 @ 09:35:43
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: Lisa , Rut & Gunda

SE! Se på Vilda! Tro på fan att man är sur när man ska ligga på drottningbäddar & man kallas prinsessa... För rent krasst Helena, en Madde väger inte upp en Sylvia. Så är det ju.
Hälsa Anders att krya på sig & hoppas ni har det gott i sjukstugan!

Kram Lisa & djur

2007-03-01 @ 10:07:41
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: Helena svarar

Det är så lätt att säga prinsessorna även om jag vet att Vilda är en drottning.
Nu när jag förklarat det för henne så surar hon inte längre.
Kramis

2007-03-01 @ 10:26:59
Postat av: Anna

"pass på båda filtarna"...gullungarna!!
Ja cellgifter är både på gott & ont..hoppas det ger med sig under dagen för dig..jag fick en annan medicin nyss så jag väntar ;) Kraam! Ta ck för fina ord på bloggen..sånt värmer..du skulle bara veta vad jag stått ut med innan jag bytte ..hua! Men nu är det över...*yahooo*..

2007-03-01 @ 12:29:22
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Anna

Hoppas du klarar dig :)
Apropå ljudbok så är jag usel på såna... när jag pysslar är jag så inne i det att jag inte hör vad de säger och när jag ska sova så somnar jag nästan alltid av ljudböckerna... redan efter några minuter och vaknar i kapitel 22 hihi...
Enda gången det är riktigt bra är när man åker buss.

2007-03-01 @ 13:59:04
URL: http://www.minx.se/anna
Postat av: Cornelia

Hej hopp!
Fin bild på Drottningen!

Jag är usel på ljudböcker. Somnar tvärt och sen kan man ju inte bläddra tillbaka som i en vanlig bok och kolla var man var nånstans. Åker jag buss, som ovanstående, ja... då sover jag då med! *S*

Har det blivit nåt fint pyssel idag?

2007-03-01 @ 15:24:06
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Jossan

Hej, kom att tänka på den däringa gummibensleksaken som man kan stoppa snarra i.. Har kikat efter den på nätet, men hittar bara en annan variant, kanske att den är lika bra? Ska se om jag hittar tillbaka till den så skickar jag en länk.

Puss på drottningen och hennes lillasyster =)

2007-03-01 @ 16:31:38
URL: http://hubert.webb.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0