Regnigt!

171507-477
Men det behövdes nog lite regn nu,hoppas bara det hinner klarna upp
till imorgon.Jag får besök redan 8,30 imorgon av en vän som jag inte
träffat på ett tag,det ska bli skoj.
Efter ett par timmar i affärer med dottern är jag helt slut.Hennes sambo kom
hit så vi har ätit tillsammans och nu har de åkt hem.
De ska åka till Japan den 19 juli och vara borta en månad så hon har shoppat
lite kläder inför resan,kläder är tydligen dyrt i Japan.
Jag har äntligen köpt en salva till Ellas torra nos som de säger ska fungera.
Det blev en ny musmatta också,en ergonomisk med gele i.
Tack för tipset Anna.
Hittade förstås lite kläder,en ljusblå stickad bommulströja,två toppar och lite
underkläder.Det har blivit lite mycket handlat nu men det är ju för att jag gått
ner lite i vikt,det sporrar ju att få köpa nytt.
Nu ska jag scrappa en stund och sen blir det sängen och en bok.
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Alltid roligt att handla lite nytt när vågen pekar neråt! Japan låter väldigt spännande. Hoppas deras resa blir lyckad!

2007-06-26 @ 20:35:50
Postat av: Annika

hoppas solen skiner på¨dej imorrn :)

2007-06-26 @ 21:03:18
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Marina

Tack det samma!
Hoppas att du får sov morgon i morgon!

2007-06-26 @ 21:29:40
URL: http://minresagenomlivet.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Skulle du vilja vara så gullig och skriva namnet på salvan du köpt, den till torr nos. Vovvsingen blir så torr om nosen ibland, skulle kännas skönt att få smörja in henne.
Kramizzzz

2007-06-26 @ 22:13:33
URL: http://wordpress.com
Postat av: Nina på Johangården

Hm... får hundar torr nos? Det visste jag inte.
Tre trosor, räknas det som shoppa kläder tro? I så fall gjorde jag det idag efter jobbet:)
Ha det bra! Kram

2007-06-26 @ 23:34:48
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: elsamaja

Åhh så vacker bild, pioner är underbara, synd bara att dom räcker så kort tid.
Idag har maken och 16-åringen varit iväg och shoppat, faktiskt mest kläder, till dom bägge, sonen fick upp ögona för hur skönt det är med skjorta på avslutningen, så han köpte 3 stycken idag, och maken fick tag i två par byxor och ett par skor, några t-shirtar hittade dom också, plus lite intressanta karl-saker på clas olsson, och så hade dom både ätit och fikat.
Det har ju varit flera år som dom två haft svårt att åka iväg, men sen Anders kommit igång med bilkörandet igen, så att det funkar, tycker Tord att det är så skönt att kunna åka med Pappa, bara dom två, och slippa vänta på färdtjänsten, som inte kommer när dom ska.
Kram

2007-06-27 @ 00:08:28
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag köpte aldrig salvan utan tänkte vänta och se hur den funkar för Ellabella först =) Kolla va mycket klockan är!! jag har suttit och grejat med massa pyssel från kl 22 när Max somnade! =P

2007-06-27 @ 01:24:56
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0