Lördagkväll!

171507-495
Som vanligt blev det inte så mycket gjort som jag tänkt utan vi har umgåtts
med sonen och hans flickvän i stället.
Det har varit riktigt varmt här och det är fortfarande 20 grader ute nu.
Vi har suttit ute och myst och pratat mest hela dagen och nu ikväll har vi
grillat.Jag har haft lite mer värk idag så nu är jag helt slut.
Både Vilda och jag har ont i benen så nu säger vi nattinatti och lägger oss
och ser på tv.
Klockan 21,50 är det en drama dokumentär om Nero,jag gillar historia så
den ska jag se.
Ha en bra avslutning på kvällen alla!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hmm! Kan du inte skicka ner lite värme till oss runt Stockholm är du snäll!
Jag vill oxå ha det, är så himla trött på regnet nu!
Ha det så skönt i sängen!!
*kram*

2007-06-30 @ 21:08:44
URL: http://minresagenomlivet.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Du tar så vackra bilder och fina bilder på dina härliga hundar. Det är alltid en fröjd att kika in hos dig. Natti natti och sov så gott!!!!
Kramizzzz

2007-06-30 @ 22:59:29
URL: http://wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0