Vilken värme!

171507-513
Idag har det varit väl varmt här tycker jag.Ella håller nog med mig medan
Vilda ligger och lapar sol.Vi får köra in henne i huset med jämna
mellanrum så hon får lite svalka.
Torkade golv och städade toaletterna i morse men sedan har jag mest
myst under parasollet.
Jag har suttit ute och målat lite stämplar under dagen så nu ska jag försöka
göra ett par kort.
Gruvar mig som 17 för att gå tll läkaren imorgon fast jag vet att det alltid
känns bra när jag varit där.
Det är mest det här med sprutan som känns jobbigt men jag vet ju inte om
det blir så att jag ska börja med dem.
Skulle tro att det blir lite si och så med sömn i natt.
Nu ska jag kolla runt bland era bloggar och sen blir det lite pyssel innan det
är dax att gå till sängs.
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det går säkert bra på läkarbesöket! Ha en skön kväll själv nu!
Kram

2007-07-03 @ 19:59:35
Postat av: Åsa

jag har oxå en tendens att skärra upp mig innan läkarbesök.........hoppas du kan sova!
Tänk i morgon vid denna tiden är det gjort!
Kram!
Jag är inte alls avis på ert väder.......inte alls ;)

2007-07-03 @ 21:45:35
URL: http://solskuggan.se/vilseipannkakan
Postat av: curlingmormor

Förstår din oro inför läkarbesöket, när man väl är på plats så brukar det ju flyta på, sprutor är aldrig roligt men ibland ett nödvändigt ont och så blir det ju lite bättre efter ett tag.
Kramizzzzzzz

2007-07-04 @ 09:02:27
URL: http://wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0