Veckorna flyger iväg.

171507-359
Jag tror veckorna går om möjligt ännu fortare nu när Anders har semester.
Gårdagen bara försvann tycker jag.
Vi käkade frukost med en vän och sen klipptes det klor på prinsessorna.
Jag gjorde en tur med min kusin på Birsta och när jag kom hem var
klockan 16,dax för middag och sen var jag helt slut.
Var in på Ikea och köpte en söt liten skrivbordslampa som jag ska ha när
jag pysslar.Sen blev det Boody Shop där jag handlade för presentkortet
jag fick av Anders när jag fyllde år.
Köpte bla ett schampoo som ska vara bra om man har torr hårbotten vilket
jag har just nu.Det är inte mjäll utan bara torrt och tillslut brukar jag klia så
det blir sårigt.
Hoppas det här ingefärsschampoot fungerar.

Det ser ut att bli växlande molnighet och sol här idag och som tur är så har
det slutat blåsa,igår hade vi nästan storm.
Vi ska åka och handla mat men annars blir det lugnt idag.Lite pyssel i
trädgården orkar jag kanske med.
Anders ville ha en träram runt Syrenen så det fick bli så.Det är lite kvar att göra
runt den men sen ska jag ta en bild så ni får se hur det blev.
Ha en skön fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sån hårbotten har jag med..fick ett tips om att smörja in hårbotten med balsam och gnugga lite när man tvättar det...funkar riktigt bra (när jag kommer ihåg det)
Ha en skön dag..kram

2007-07-20 @ 10:07:21
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Anna

guud så lyxigt med ikea så nära.
Jobbigt med sår i hårbotten. Lät inte skönt alls.

2007-07-20 @ 10:30:04
Postat av: Lotta

Håller med, dagarna bara springer iväg. Har också sån hårbotten under höst/vinter. Brukar köpa ett schampoo av min mamma som är frisör, men jag kommer inte ihåg vad det heter.

2007-07-20 @ 10:31:35
URL: http://viaoar842.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jaa tiden går alldeles för fort :( ha det gott ikväll nu..*kram*

2007-07-20 @ 15:59:56
Postat av: åsa

ja,tiden rusar......20 juli REDAN!!
Man får nästan lite panik!
Ha en skön kväll!
Kram!

2007-07-20 @ 16:50:11
URL: http://solskuggan.se/vilseipannkakan
Postat av: Micke

Jorå, när man har trevligt så försvinner dagarna bara som en avlöning ungefär, men trevligt har man ju.. hehe... voff på de dina!
kram!

2007-07-20 @ 21:13:43
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Ja du, är det något som går fort så är det tiden!!!!
Härligt med ett presentkort, alltid roligt med sådana presenter!!!! Lycka till med det nya schampoot!!
Kramizzzz

2007-07-20 @ 22:23:52
URL: http://wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0