Så var det måndag igen.

171507-498
Ella fick sig ett välbehövligt bad igår.Sen lade sig den tokiga hunden i
soffan bredvid sin filten för att torka.Jag var tvungen att ta en bild innan jag
flyttade på henne.
Vilda ville vi inte bråka med igår eftersom hon inte är så bra i sitt knä.
Hon får bada när hon blivit lite bättre.
Som jag skrev tidigare så är det dax för prover idag men annars har jag
inga direkta måsten.
Får se vad jag hittar på,om det blir något nyttigt eller bara rent nöje.
Vädret är inte det bästa utan grått och trist,men med lite tur så kanske det
klarnar upp.Vi har ju haft så himla bra väder här den sista tiden.
Avslutar med en bild på mina pioner.
Ha en bra måndag!
171507-499

Kommentarer
Postat av: Åsa

Här är oxå grått och regntungt idag!:(
Ska alldeles strax bege mig till frissan.
Idag känner jag mig bättre i kroppen,mindre värk.
De dagarna jag har mindre ont tror jag nästan jag har inbillat mig allithop att jag är gnällig.
Jobbigt det där..........
Ha det bra!
kram!

2007-07-02 @ 08:45:43
URL: http://solskuggan.se/vilseipannkakan
Postat av: Marina

Tack det samma!

2007-07-02 @ 10:50:20
URL: http://minresagenomlivet.blogspot.com
Postat av: Znogge

Idag ska Herr Hund kammas och sedan badas för i morgon ska han klippas. Det blir ett par tuffa timmar och jag brukar få mig ett bad på köpet:-))
Ha en fin måndag!
Kram

2007-07-02 @ 11:34:13
Postat av: MICKE

Att bada en hund måste ju vara svårt. F*n, jag måste ha hund nån gång i livet!!:)
kramiz!

2007-07-02 @ 13:55:48
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: A n n a

Ha ha Ella..den lilla rackarn ;) ett busfrö :)
Vackra pioner..ser ut som grannens..dom har en buske som är två könad?
Äntligen funkar nätet *puhh*..ha det gött..*kram*

2007-07-02 @ 14:04:17
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Dina hundar ser lite halvslöa ut... men det gör ju inget när de faktiskt gillar värmen.
Ida ligger helst i skuggan och spanar ut på vägen, när vi är i Mellansjö. Nu har det börjat komma en del sommargäster, och dem kan man ju alltid skälla lite på... *S* Men alla tycker att hon är så fin och duktig, som ändå stannar på tomten. Utan staket och allting. Det är bara när hon blir kissnödig, som hon smyger iväg på andra sidan och sätter sej... rolig är hon!
Jättefint kort från igår! *tummen upp*
Ha det härligt!

2007-07-03 @ 10:30:47
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0