Nu har pionerna slagit ut.

171507-496
Det doftar så otroligt gott av Pioner.Vi har 5 st,en vit och 4 st i olika rosa
nyanser.Solen tittade fram även idag så efter shoppingen så har jag
varit ute.Vovvarna fick sina favorit kex och Theo fick några leksaker.
Jag köpte en härligt rosa Hortensia som jag ställt bredvid soffan på lilla
altanen,det blev jättefint.En till Lavendel blev det också för att de doftar så
gott.
Imorgon måste jag på sjukhuset för att ta prover och på onsdag ska jag till
reumatologen.
Gruvsamt som vanligt att gå till läkare men ett måste.Jag gruvar mig lite mer
än vanligt den här gången eftersom jag ev ska börja med sprutor som jag
måste ge mig själv.
Men ger de effekt så är det värt vad som helst,även sprutor.
Jag är nålrädd som sjutton så hur jag ska kunna sticka mig själv vet jag inte,
men jag måste ju prova.
Går det inte så får väl Anders lära sig och ge mig den i stället.
Det löser sig på ett eller annat sätt.
Nu ska jag njuta en stund till av det ljuvliga vädret innan det är nattinatti.
Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken fin färg!
Jag håller tummarna att det går bra hos reuma när du ska dit!
Ha en bra kväll!!!
Kram!

2007-07-01 @ 20:27:19
URL: http://minresagenomlivet.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vacker!!!

2007-07-01 @ 20:38:49
URL: http://viaoar842.blogspot.com/
Postat av: Nalle

Tror det går bra med sprutorna. Min man var tvungen att ta sprutor av en anledning för några år sedan och han är vanligen så rädd för sprutor så han håller ju på att svimma om han ser en. Men han tog på sig själv ! Och jag bara stod bredvid och gapade.Så jag tror du kirrar det där.Hoppas.Lycka till hos farbror doktorn.
Väldigt vacker blomma !
Kram

2007-07-01 @ 22:19:52
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: elsamaja

Lycka till hos doktorn, jag tror nästan att det är lättare att ta på sej själv, för då har man full kontroll.
Min gubbe fick ju ta sprutor med blodförtunnande, dels efter att han haft propp i benet två gånger, och efter stroken, men det gick bra, just för att han själv visste när det skulle ske.
Kram

2007-07-02 @ 01:02:30
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0