Nu har jag bestämt mig.

171507-578
Det blev Korallkornell som får skärma av vår gård nu när vinbärsbusken
är borta.Jag tycker att de har så fina grenar,röda och granna.
Medan jag var på shopping så har Anders byggt klart förådet,nu är det
målningen kvar och att inreda den lite smart.
Skönt att äntligen ha någonstans att ställa alla grejor man använder
sommartid.
Än så länge har det inte regnat något utan det är sol och moln om vartannat.
Nu ska jag utfodra prinsessorna,de tror att de svälter ihjäl snart annars.
Idag är det dax för veckans äggula vilket är poppulärt hos vovvarna.
Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dum fråga av en som inte kan något om växter.... Blir det några blommor på den där? Fniss!

2007-07-30 @ 18:10:24
URL: http://viaoar842.blogspot.com/
Postat av: curlingmormor

Snygg kontrast med röda grenar. Det där med äggula, det måste vara något som jag har missat, nu blir jag nyfiken!!!!
Kramizzz

2007-07-31 @ 11:12:00
URL: http://wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0