Nu har det klarnat.

171507-558
Solen skiner och det är riktigt varmt och fuktigt i luften.
Vi har varit och beställt ett föråd och med lite tur så kommer det redan
imorgon.
Det blev även en runda på lite databutiker så nu har Anders beställt en ny
laptop till sig och jag får ta hans gammla.
Den kommer om en vecka,det ska bli skönt med en lite snabbare dator
också är det lättare att tömma kameran i en laptop tycker jag.
Att man sen kan sätta sig var man vill är ju inte så dumt.
Nu är det dax att sätta igång med maten,det blir tacos här idag.
Får se om vi orkar kapa lite på vinbärsbusken sen eller om det blir en lat
kväll.
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hos oss blir det wienerkorv med blomkål. Kan inte påstå att barnen jublade men vi tycker det är gott någon gång! Tacos är ju alltid ett säkert kort!

2007-07-25 @ 17:04:00
Postat av: Ninni

Blir säkert bra med ett förråd..bara skojade lite med dig förut!
Jag vill också ha en Laptop....nån gång kanske jag får en!
Ha en skön kväll..här skiner solen för fullt också och det är såå varmt!

2007-07-25 @ 17:35:09
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Anna

Hejsan..pöss på er allihopa..fast mest på sessorna ;)

2007-07-25 @ 20:02:36
Postat av: curlingmormor

Härligt med lite sovmorgon ibland. Här har det också varit varmt och kvavt, men ingen solhimmel direkt.
Kramizzzz

2007-07-25 @ 22:55:00
URL: http://wordpress.com
Postat av: åsa

Laptop är kanonbra!
Jag skulle vilja ha en ny med större internminne och lite sånt.
Men denna är inte mer än 1,5 år gammal så jag får lugna mig.Men 1,5 år är gammalt i dator sammanhang.
Datorn är snudd på gammal innan man hinner hem med den!
kram!

2007-07-26 @ 16:49:57
URL: http://solskuggan.se/vilseipannkakan

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0