Måndag!

171507-521
Idag står det kastrering av Theo på schemat,vi ska lämna honom hos
vetrinären klockan 10.
På onsdag kommer dotterns katt igen och då ska han bo här i en månad
medan de är i Japan.Det gick inget vidare med katterna i helgen mest
beroende på Theo så vi får se om kastreringen gör det lättare.
Dotterns katt är 6 år så han är kastrerad sen länge och han brydde sig inte
om att Theo sprang omkring och spottade och fräste.
Vovvarna är lite trötta idag,det har varit mycket rörelse här i helgen.
Min syster är mer katt än hund människa men hon blev som de flesta andra
kär i prinsessorna.
Så fort hon satt sig ner hade hon två vovvar i knät som ville mysa,de är ju så
goa.
Solen skiner här men det blåser friskt så man får söka sig lite lä om man ska
sitta ute.
I lördags blev det några timmar shopping,något som både jag och min syster
gillar men som vanligt så får jag lida för det efteråt.
Så jag ska mest ta det lugn idag och låta kroppen återhämta sig.
Ha en skön måndag alla!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas att d blir bättre efter kastreringen!
Hittade du en massa fint när ni var i väg å handlade?
Har ni sol så att du kan vara ute å lata dig lite oxå idag?

2007-07-16 @ 09:53:02
URL: http://minresagenomlivet.blogspot.com
Postat av: Ninni

Hej vännen nu är jag tebax i cybern!
Hoppas det går bra med lilla vovven och du ska vila dig..kramen

2007-07-16 @ 10:32:32
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Znogge

Hoppas det går bra hos veterinären i dag!
Ha en fin måndag

2007-07-16 @ 10:57:57
Postat av: åsa

Hoppas det funkar nu med kommntarerna!
Försökte massor igår!
Här är sol och varmt igen skööönt!
Ha det gott kramen!

2007-07-16 @ 11:28:49
URL: http://solskuggan.se/vilseipannkakan
Postat av: Lisa, Rut & Gunda

Hej Helena & prinsessorna
Jaha ser att ni utökat ert zoo... inte bara en sköldpadda längre som känns utöver de vanliga trubbnosarna nej nu slår ni på stort med 2 katter med! Du milde vad snällt att vara kattvakter. Jag hade blånekat! Om de inte kunde bo ute... Men så är jag ju allergisk mot kattekissar med.
Solen skiner över oss idag & jag antar att det gör det hos er en bit ifrån med.
Snart laddar jag & Gunda kappsäcken för att resa land & rike igen, Rut hon stannar hemma hos gammelhussen & blir ompysslad.
Stor kram Lisa, Rut & Gunda

2007-07-16 @ 12:28:26
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: Anna

Förstår att hon blev kär i dom..vem blev inte det ;) ..
Hoppas det funkar med kissarna sen efter kastr. då? Annars blir det en dryyyg månad :)

2007-07-16 @ 17:40:14
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0