Kväll!

171507-478
Dagen har varit lugn,jag har påtat lite trädgården och pysslat med lite
scrapping.Solen skiner fortfarande,Anders och ungdomarna sitter ute och
spelar sällskapsspel.De spelar Backpacker.
Själv är jag för trött för att orka svara på en massa frågor så jag satt mig här
en stund i stället.
Ungdomarna har stått för matlagningen idag,det blev pasta med lax och en
god sås med mögelost i.
Vilda ligger här med mig,hon har sprungit omkring väl mycket idag så hon
har nog lite ont i sitt knä.
Det kunde bli så sa vetrinären om hon överansträngde sig men det var ingen
fara om de inte håller i sig en längre tid.
Det tar ett tag att träna upp musklerna igen så träningsvärk kommer hon att
få fler gånger,skönt att hon får börja röra sig som vanligt igen i allafall.
Nu ska jag kolla till spelarna på altanen.
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Vad härligt att höra att Vilda får röra på sig mer nu. Håller tummar och tassar för att hon ska bli helt återställd. Kram

2007-07-21 @ 22:34:33
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Vad mysigt att hon börjar krya på sig i knät, hoppas att det fortsätter åt det hållet nu. Härligt att få maten serverad, det är inte helt fel och gott lät det!!!!
Kramizzz

2007-07-21 @ 23:02:49
URL: http://wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0