Vilda var hur duktig som helst.

Det gick jätte bra hos Yvonne.Vilda började med att hoppa upp på undersökningsbänken medan vi stod och pratade.Sen spolades tårkanalena rena utan ett enda utbrytningsförsök.
Här har vi gått och gruvat oss hela dagen för att behöva tampas med henne,så uppför hon sig som en riktig prinsessa.
Första gången vi var där gick det lika bra,men jag trodde att det bara var tur.
Att gå med Vilda till vetrinären har varit rena cirkusen tills vi kom till Yvonne.Hon har ju en egen bulle så hon vet hur man handskas med dom.
Nu är det svåra att få hem henne.Ella var också med ,lika cool som vanligt la hon sig på golvet och sov en stund.
Passade på att väga Ella och hon har inte ökat i vikt men tanken var ju att hon skulle minska.
Hon vägde sina 25 kg så det är bara att fortsätta kämpa på.
Tjejerna ligger som döda sillar efter besöket hos Yvonne så nu ska jag i lugn och ro se på konståkning.
God Natt

Helena & Prinsessorna


Kommentarer
Postat av: Linda & Rynkorna

Hej hopp!!

Vad br aatt det gick bra hos vetten. Yvonne är jättebra. Jag gick hos henne när jag hade min första shar-pei.
Vi ska självklart träffas över en fika du och jag men först måste jag börja må bättre. Jag får panik jag bara sätter mig i bilen och styr bilen ner mot staden. Det är inte bra. Det spelar ingen roll om jag har en tid att passa eller inte. Jag stressar på inombords så jag tror jag ska gå sönder. Jag vet inte om jag har fått magsjuka idag eller om det är för att jag mår så dåligt när jag lämnar hemmet. Jaja det visar sig.
Har du msn??
Kram i vinterkylan
// Linda & Rynkorna

2007-01-24 @ 20:36:43
URL: http://www.wrinkledog.se
Postat av: Cornelia

Hej på kvällskvisten!
Så skööööönt att det gick fint hos veterinären! Nu blir det snart gonatt här i södern... första hunden kommer 7.10 imorgon bitti. Och sista hunden för idag har nyss gått... *S* Sånt är livet ibland.

Kram!

2007-01-24 @ 21:07:35
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Helena svarar

Vad tråkigt att du inte får må bra.
Jag har inte msn men det är på gång,hojtar när det är fixat.
Du är välkommen när du känner att du vill.
Sköt om dig.

2007-01-24 @ 21:12:49
Postat av: Helena svarar

Ja nu känns det skönt,fattar inte att det alltid är så gruvsamt.Hoppas att hon blir av med ögoninflamationen också.
Fy vad tidigt du måste upp,hoppas verkligen att du kan vara ledig den 6:de.
Vi hörs imorgon.
Sov sött.

2007-01-24 @ 21:22:45
Postat av: Jossan

Skönt att det gick bra hos Yvonne, men det gör ju oftast det eftersom hon har så bra hand med djur!

2007-01-24 @ 23:06:00
URL: http://hubert.webb.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0