Fortfarande kallt

Hörde att det skulle bli varmare i dag,men termometern visar sina -10 som vanligt..
Då blir det inga långa promenader i dag heller.
Vilda har legat under mitt täcke hela natten,det är mer en jag gjort.Jag har vaknat flera gånger utan täcke och hon har legat invirad och sovit gott.
Ella fick komma upp till oss när klockan ringde 7,30,sen snarkade dom till kl 9.
Vilda kom upp och la sig i soffan men Ella var kvar i sängen,jag borde direkt ha anat oråd.
Hon hade tagit husses fårskinnstoffla och låg och mumsade på den.
Vilda har ätit upp ett par för honom,det måste vara nått särskilt med just fårskinnstofflor eftersom vovvarna äter just dom.
Nu är monstren matade,rastade och tofflorna gömda så då är det väll bara att sätta igång med dagens sysslor.
Ha en skön torsdag.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0