157

Ja så många har tittat in till vovvarna och mig sen vi startade bloggen för 11 dagar sedan.
När man får sån respons är der ännu roligare att uppdatera sida.
Jag har just satt in några bilder på prinsessorna( antar att det är dom som lockar er hit ).=)
Hoppas att ni fortsätter att följa oss i vår vardag.
Den här helgen har varit både jobbig och glädjande.
Jobbigt med Vildas skakningar men glädjande att så många av er har brytt sig om oss.
En bra sak till är att Vildas ögoninflammation äntligen ser ut att ha vänt.
Så nu tar vi nya tag,i morgon är det en ny dag.
Vi hörs i morgon.

/ Helena & Prinsessorna

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej alltid kul med nya besökare!!
Ska spara din länk så jag kan titta in till dig fler gånger...vilka söta vovvar du har!!

Ha det, kram

2007-01-28 @ 21:38:59
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Cornelia

Hej!
Visst är det roligt med många besökare och skoj att hålla på och fibbla med sin sida?! Jag tycker som du!

Ikväll har Idafian fått sej ett "bad", dvs schamponering inkl dusch, så att hon är fräsch när vi ska träffas.
Som det ser ut nu är vi lediga på torsdag, om det passar dej och bullarna??? Skulle vara sååå kul att ses på riktigt!!!!

Kram!

2007-01-28 @ 21:44:05
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Helena svarar.

Det blir jätte skoj att ses på torsdag.
Hoppas bara inget kommer i vägen.
Jag ska maila en vägbeskrivning till dig imorgon så du hittar hit.
Kramar

2007-01-28 @ 21:53:49
Postat av: Dorothy

Hejsan!
Fin sida, kul att Du har kommit igång med lite "dataintrång". Ser fram emot fler bilder av Bullprinsessorna.Ha det.
Kramizar

2007-01-29 @ 06:53:18
Postat av: Ninni

nu har jag länkat dig...ska ta och läsa din profil och se var du bor nånstans!

Ja min son är helt galen i Japan han skulle gärna vilja åka dit och plugga språket, men kursen var ganska dyr så vi får väl se hur det blir med det!

Ha en skön dag, kram

2007-01-29 @ 07:22:39
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Helena svarar

Jag har inte skrivit vart jag bor,det bara blev så.
I Sundsvall bor jag i allafall.
Min dotter läste en kurs i japanska här i stan,sen har hon lärt sig mer själv.
Hon är riktigt duktig,men har alltid gillat och haft lätt för språk.
Kram

2007-01-29 @ 08:14:00
Postat av: Ninni

Jo jag brukar skriva svar i min blogg, kanske inte till dom som är nya...men oftast gör jag så!!

Antar att ni har rejäl vinter ni med..jag bor söder om Karlstad på Hammarö!

2007-01-29 @ 08:30:32
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Helena svarar

Ja idag är det -10,men vi har inte så mycket snö.
Jag är hemma på dagarna pga min ledgångsreumatism.
Så vovvarna är jätte viktiga för mig både som sällskap och motion.
Vad gör du på dagarna?

2007-01-29 @ 09:02:53

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0