Vilodag för mig & Vilda.

171507-107171507-108
Vilda haltar lite och jag känner mig lika smidig som ett kylskåp idag.
Så det blir till att vila vilket inte är något stort problem för mig ,men Vilda är
inte den stillsamma typen precis.
Dessutom har vi lilla Ella-Bella i huset och hon vill ha full fart hela tiden.
Vilda har ända sen hon var valp och bodde hos Carin tyckt om att ligga under
filtar,nu försöker hon undkomma syster yster på det sättet.
Ella blir väldigt fundersam när hon gör så och låter henne faktiskt vara i fred.
Jag hade sett fram emot att åka en sväng till Birsta med Anki idag men som
det känns nu så går det nog inte.=(
Är sugen på lite nya kläder nu när jag gått ner lite i vikt och mycket av det jag
har känns för stort.Mamma kom igår med katalogen från Gudrun Sjödén och
som vanligt så har hon mycket fina kläder.
Våren känns lika långt bort som igår,det vräker fortfarande ner snö och är kallt.
Det känns som en bra dag att kura ihop i soffan på och läsa en bra bok.
Jag kanske tom kan få lite broderat idag.

Ha en skön fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Nämen, himmel så söt hon är där hon gömmer sej under filten! *S*

Sköt om dej idag!

2007-02-23 @ 09:22:46
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Anna

hihi det låter som en utmärkt plan för dagen. Själv är jag pigg som ett spigg och ska faktiskt försöka vara lite kreativ och fippla ihop lite nya halsband

2007-02-23 @ 09:46:58
URL: http://www.minx.se/anna
Postat av: Helena svarar

Vad orättvist,jag vill åxå vara pigg som en spigg.=(
Men det är skönt att med gott sammvete få lata sig ibland.
Kram!

2007-02-23 @ 10:12:45
Postat av: Linda & Rynkorna

Heeej!

Vi önskar er en trevlig helg. Vilken härlig bild på prinsessorna. Min prinsessa har varit väldigt sjuk men är på tillbaka vägen nu. Stackars tjej. Vi fick åka in akut i måndags till vetten. Åhh jag som är ihjälstressad ändå men men det är en snäll kille jag har så han tog över när jag väl kom in till stan. Min prins är lite snorig men man behandlar inte förkylningar med medicin fick jag till svar så han får väl vila lite då. Man skulle visst ge dom tranbärsjuice och vitlök.
Vi ska iväg och kolla på en ny säng till Hero för katterna har snott hans så nu tror han inte att det är hans längre. Han har en fin furusäng på vinden med tjock dyna men där vill han inte ligga,eller jo om den står i vårat sovrum men där får den inte plats.
Kraaam

2007-02-23 @ 12:12:30
URL: http://www.wrinkledog.se
Postat av: Jossan

Man riktigt ser hur förbryllad hon är, Ella =) Vad har syster hittat på för nytt hyss? =)

Trist och tråkigt att du inte kommer dig iväg idag.. Lite folk i Birsta vard et också.. Nedrans, jag glömde att köpa the nu.. =/

2007-02-23 @ 12:37:49
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Lisa , Rut & Gunda

Gud vad söt Vilda är som igelkott, t om Rut undrar om det kan vara Hugo som kurat in där hihihi!
Tråkigt att du har en dålig dag min vän, men hoppas du snart blir piggelin igen.

Stor kram Lisa & de röda 2

2007-02-23 @ 14:43:16
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: Helena svarar

Linda vad tråkigt att höra att vovvarna är krassliga.Det är så jobbigt när djuren är sjuka.

Lisa min vän,det vet du att jag blir.=)
Vi håller på att ladda så att vi är super pigga när Rut är redo att passa Hugo igen.=)

2007-02-23 @ 15:00:40
Postat av: Pia

Här är det också lugna gatan idag!Men inte har man gått ner i vikt,jag visste att det var något som skilde sig!Men kunde inte riktigt komma på vad.Jag åkte tom in till Gbg och handlade utställningskläder i en storlek större än min vanliga.Vill inte att det skall klämma och strama!
Trevlig helg-krama flickorna ifrån oss!

2007-02-23 @ 17:57:05
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: Nina på Johangården

Synd om halta-vovven och om matte. Det blir att ligga under filten för er båda.

2007-02-23 @ 21:17:30
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Cornelia

Hej hej!

Inget uppdaterat här ännu... men du sitter väl och pysslar fina kort, kan jag tro ;-))

Ha en härligt kreativ lördag!

2007-02-24 @ 09:29:03
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0