Måndag & -15 på termometern.

Måndag & -15 på termometern.
Jag vet inte hur det är med er men nu börjar jag få nog av kylan.
Lite vår skulle sitta fint nu,med fågelsång och dropp från taken.
Idag är tanken att jag ska åka med min mor till stan,i den här kylan.
Ska köpa tyg till en kjol som hon ska sy till mig.=)
Men resten av veckan är bokad så om inte mamma backar för kylan så får
det bli idag.Några inredningsbutiker hinns nog också med.
Man upptäcker alltid nått man saknar när man går i sådana butiker.
Nu ska jag snygga till mig lite för kl,10 ska vi åka är det sagt.

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Pia med Bullisarna

Hejsan-det var ett tag sedan!
Idag har jag blivit sjuk,stundvis riktigt ont i huvudet och lederna.
Fina bilder du hunnit sätta in i bloggen sedan jag var här och märkte revir senast.Det där med bädden är ju så himla typiskt.Först kan man bli lite sur men sedan inser man det humoristiska,de är så goooa åra små liv!Välkommen på återbesök in till oss!

2007-02-12 @ 09:40:17
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: Nina på Johangården

Ååå, vilken vacker lykta. Jag blir avis, du vet väl att jag är galen i ljuslyktor?!

Ha en bra shoppardag i kylan!

2007-02-12 @ 10:00:26
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Jossan

Ojoj, vilken lykta!! Den var fin! Var har du fått tag i den?

2007-02-12 @ 12:20:40
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar Pia

Jag tittar in hos er lite då och då.
Är lite dålig på att skriva nått ibland,men jag har koll på vad ni har för er.
Du har helt rätt,dom är guldklimpar våra bullar.
Kram!

2007-02-12 @ 13:52:08

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0