Lördagen blir en vilodag hos oss.

Lördagen blir en vilodag hos oss.
Idag är vovvarna trötta efter veckans lek & stoj.
Igår lekte dom & Gunda i 4 timmar så fredagskvällen blev en lugn kväll för
oss.Rut vaktade hellre Hugo sköldpadda än att leka,hon tycker att små
tjejerna är väl flamsiga.
Vilda den tokan försökte sig på en kraftmätning mot henne,den var snabbt
avklarad med Rut så klart som enväldig härskarinna.
Hon avfärdade den lilla tokiga hundens utmaning med en värdig uppvisnig
som bara anstår en drottning som Rut.
Lisa & jag hade en trevlig dag med fika & prat.
Kameran var som vanligt på plats så för er som är nyfiken rekomenderar
jag en titt på Lisas sida.Länken finns här på min blogg för er som inte redan
vet det.
Ja idag ska vi mest vila oss & mysa.
En tur till Arken blir det för hundmaten är slut & lite mat till oss måste nog också
inhandlas men sen ska vi bara vara lat.
Jag köpte för ett tag sen ett par jätte fina vantar av Cornelia med schäfrar på.
Igår gav jag dom till min bästa vän som födelsedagspresent & hon blev så
glad.Dom var så välsydda & snygga,dessutom är hon ganska ensam om dom.
Är någon ute efter snygga & varma vantar så kolla Cornelias sida.
Jag har förstås en länk till henne.

Nej nu är det dax för lite frukost.


Ha en mysig lördag!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Nämen titta så söta! Riktigt Kodak Moment =) Jag ska dra mig åt Arken jag med i slutet på nästa vecka och köpa en bädd åt Hubben. Ska bli kula tt se vad dom har för sortiment =) Ha en mysig lördag =)

2007-02-17 @ 10:18:43
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Ja lugnt & skönt med prinsessorna på prinsessbäddarna.
Ha en mysig dag du också.
Kram!

2007-02-17 @ 10:35:35
Postat av: Annelie

Surfa in hit på omvägar, vilka charmbubblor!
Hit kommer jag igen & tittar på prinsessorna.

Önskar trevlig helg!

Annelie m två långörade

2007-02-17 @ 12:07:39
URL: http://www.sellgren.net
Postat av: Anki Alice Ragge

Hej på Er!
Vad de ser fötjusande ut "mina" små rara grisar...!
De är ju såååå söta när de sover...
Vill igen tacka för de fina vantarna, jag är väldigt glad o stolt över dem...nästan lika stolt som jag blev att du nämner mig som din bästa vän...men du, det är ju ömsesidigt, det vet du!!
Älskar DIG, grisarna o Anders...detta i rätt ordning..*fnissar*
Många kramar från oss i soffan med magen full i popcorn. Anki, Julia, Alice o Ragge

2007-02-17 @ 21:40:26
Postat av: Emma

Tack för de vänliga orden i min gästbok!

Vilka underbara prinsessor du har! :D Riktigt charmiga! Men då har jag alltid varit lite svag för Engelska Bulldoggar också! ;)

Ha det så bra!
Mvh Emma

2007-02-18 @ 09:45:19
URL: http://www.emmli.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0