Kolla hur Ella sitter!

171507-112
Dom flesta bulldogar sitter så här,riktigt på rumpan.=)
Jag tycker der ser så roligt ut.Vilda sitter så här ibland med oftast sitter hon
som en sjöjungfru.
Ella fick som vanligt komma upp i vår säng i morse,vilket jag ångrade grymt
en timme senare då hon kräks.Som tur var så var det bara som vatten ingen
mat.Men inte roligt kl 7 på söndagmorgon att måsta kliva upp och ta reda på,
framför allt inte när man knappt kan röra sig.
Anders sov som en stock så jag hade inte hjärta att väcka honom.
Idag blir det också en lugn dag med pyssel och ljudbok.
Vi lyssnar på Kejsaren.Kungars död som är andra delen av en serie om
Julius Ceasars liv.Riktigt bra faktiskt,vi gillar historia.
Om pysslandet går bra så kanske det kommer några bilder senare under dagen.

Ha en mysig söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Charmtroll =) Trots kräk i sängen =) *fniss* Gotta love them ;)

2007-02-25 @ 09:31:36
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Cornelia

Hon här ovan hade minsann kräks BREDVID sin säng idag, har jag läst ;) Jojo... äckliga djur vi håller oss med...

2007-02-25 @ 10:00:57
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Helena svarar

Ja ibland är dom billiga dom små älsklingarna.
Nu är det renbäddat och glömt för den här gången.=)

2007-02-25 @ 10:22:07
Postat av: Anna

hihi ja visst är det märkligt att de alltid vill spy mjukt ?
Vi skafafde ju skinnsoffa för att lättare kunna hantera små olyckor :p

2007-02-25 @ 14:27:42
URL: http://www.minx.se/anna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0