Jag fick en fin bukett tulpaner av Jossan & Elsie.

Jag fick en fin bukett tulpaner av Jossan & Elsie.
Tulpaner är en av mina favorit blommor,vad glad jag blev när dom kom
med en bukett att pryda köksbordet med.
Tiden går fort när man har roligt sägs det och tiden gick alldeles för fort idag
när jag fick besök av Jossan & Elsie.
Prinsessorna var i sitt esse,Vilda var som vanligt sprudlande och rara Ella
charmerande.
Nästa gång ska Hubert få följa med och träffa tjejerna,det ser vi fram emot.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vilka underbara tulpaner! Förstår att du blev jätteglad, vem skulle inte bli det?!

Och tänk vad många "Helge, 75" som har hälsat på dej på sistone *fnissar*

2007-02-06 @ 17:52:25
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Jossan

Helge 75 kan du vara Nela, jag är en Hugo 72 jag! *fniss*

2007-02-06 @ 17:56:26
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Haha vad ni är kul.
Det är skönt att någon är rädd om en,tycker ni inte?:)
Jätte trevligt har det varit att träffa lite nya vänner.
Roligast av allt är att det känns som att vi vill fortsätta träffas.
Kram

2007-02-06 @ 18:09:23
Postat av: Anna med bulliganerna

Nu har jag fräschat till min blogg :) Lade in en länk till dig och damerna hoppas det är okej!?
Härligt med tulpaner!! Det har varit mina favvisar förra året men nu är det liljor som gäller de kan verkligen få ett helt rum att lukta kanon.

2007-02-06 @ 18:21:22
URL: http://www.minx.se/anna
Postat av: Helena svarar

Klart det är ok att du länkar till oss,ju fler besökare ju roligare är det.
Liljor är fina men jag får ont i huvudet av lukten.
Vita Kallor är också en av mina favoriter,dom är så pampiga.
Kram

2007-02-06 @ 19:18:33
Postat av: Cornelia

Jo, det är hääääärligt att vara omtyckt och omhuldad och om... hmm.. kom inte på nåt mer på om- Men ja, det är skönt att nån bryr sej OM en!

2007-02-06 @ 20:20:52
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0