Idag har det varit full rulle på Prinsessorna.

Idag har det varit full rulle på Prinsessorna.
Så här har det sett ut mer eller mindre hela dagen.
Jag tror dom har märkt att jag varit lite orolig idag och då har dom också
blivit det.
Oron har så klart varit över Rut,som nu är hemma hos matte igen efter en
lyckad operation.
Det händer inte ofta men i kväll ska jag faktiskt se på tv.
Det är friidrottsgala på 4an,så klockan 20 tänker tjejerna och jag krypa ner
i sängen och kolla på tv.Vilda kommer att bli överlycklig hon tycker att jag är
uppe alldeles för länge på kvällarna nu för tiden.
Innan jag började sitta vid datorn gick jag ofta och la mig och läste vid 21 tiden,
vilket Vilda trivdes utmärkt med.Nu sitter jag ofta vid datorn till 23 tiden vilket stör
Prinsessans skönhetsömn.
Hon går inte och lägger sig utan mig utan sitter och pustar och försöker stirra ut 
mig.Ella sover bredvid husse i soffan tills han går och lägger sig,då följer hon med
och försöker få honom att lyfta upp henne i sängen.
Efter en stund ger hon upp och kryper lite sur ner i sin bädd.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart jag kommer titta in hit igen! :)

Jag ska lägga upp en länk till er från min hemsida! Hoppas att det går bra! :)
Ha det bra!

2007-02-20 @ 17:19:05
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Jossan

Haha, vilka roliga hundar du har! =) Jag ska oxå titta på galan på TV, Hubert och Hamlet lär ligga med mig i soffan dom godingarna =) Ha en trevlig kväll i tottasängen =) Kram kram

2007-02-20 @ 18:58:37
URL: http://hubert.webb.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0