En strålande vacker vinterdag.

En strålande vacker vinterdag.
Söndag,solen skiner och det är gnistrande vackert ute.
-10 säger termometern men när solen fått värma en stund så vill nog även
Vilda ut på en härlig söndags promenad.
Bilden visar hur vi hade det halva dagen igår.Ett evigt kivande om vem som
skulle ligga på prinsessbädden.Vilda av gick så klart med vinst och Ella satt
och hängde med huvudet.
Arken blev räddningen,vi hittade en likadan bädd där.=)
Så idag har dom en sak mindre att kivas om.
Förutom promenad så ska vi försöka få upp persienner i fönstren idag.
Vi har bytt alla fönster i huset ,och några persienner har inte kommit på plats
ännu.Tänk att det alltid ska bli små saker kvar när man renoverar.
Att sätta upp lister är en sak som alltid blir kvar här.Det brukar dröja evigheter
innan dom är på plats.

Ha en skön söndag ute i solen!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Lister är faktiskt det sista man prioriterar när man renoverat! Konstigt nog.. Apropå renovering så har mitt spackel tagit slut. Vad trött jag blir..

2007-02-11 @ 11:04:18
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Kaffebönan själv

Morning.. ja det där att vara hundägare är minsann "motionigt".. såna gosiga vovvissar du har.. Originella till tusen.
Ha de fint därute i snön.. Här i Skåne skiner solen och ett par minus. Snön, ja det lilla som finns ligger där ännu.
Ska själv ut med kameran idag..
Tjing

2007-02-11 @ 11:26:27
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Helena svarar

Mina prinsessor kräver inte så mycket motion.
Men ett par promenader om dagen är ju skönt att komma ut på.
Dom är annars nöjda med att härja runt på tomten.
Ja det är en härlig dag idag.
Välkommen tillbaka!

2007-02-11 @ 11:34:51
Postat av: Anna

Alltså dom är ju för gulliga bara!!!

2007-02-11 @ 11:59:31
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Linda & Rynkorna

Hej!
Ja visst är det en kalas härlig dag. Vi ska snart ut på en liten promis hade vi tänkt.
Ser att dina prinsessor har likadan säng som min Prins. Den är supermysig för han men katterna har börjat stjäla hans säng så han blir så förtvivlade. Dom var ju så dyr att köpa. Jag funderade om jag skulle sy en men jag hittade inga stora kuddar. Vet du kanske vart det finns??

Ha en underbar dag
Kram
Linda & Rynkorna.

2007-02-11 @ 14:11:45
URL: http://www.wrinkledog.se
Postat av: Helena svarar

Vi köpte Vildas för två år sen och då har jag för mig att den kostade nästan 500 kr.
I går när vi köpte en till Ella så kostade den ca 350 kr,så dom har tydligen blivit billigare.
Jag tyckte det var helt ok för en bädd.
Om du vill sy en själv så kanske Söderbergs Plast har inner dynor.
Ha en skön dag!

2007-02-11 @ 14:17:36
Postat av: Linda Igen

Hej!

När vi köpte våran så gick den på 530 eller 560:-. När jag kollade sist så kostade dom lika mycket. Vi kanske har en större storlek. Jag kollade på söderbergs men dom hade inte det jag ville ha och det andra jag kunde tänka mig var dyrt så jag tjänar inte på att sy eget.

Kram

2007-02-11 @ 16:35:16
URL: http://www.wrinkledog.se
Postat av: Nina på Johangården

Hrm, det där med att det alltid blir något kvar att göra vid renovering känner jag till. Fast nu kom min utbrändhet emellan.

2007-02-12 @ 01:06:57
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0