Ella har också blivit utmanad av Hubert.

Var är du född? 
I Sundsvall på Sain´t Bullets kennel.

Ditt favoritgodis?
Frolic.

Hur många egna halsband och koppel har du?
2 halsband & 2 koppel..

Hur ser ditt förhållande till vatten ut? 
Jag är inte så förtjust i vatten men bada måste man ju ibland..

Har du några ”kläder”? (täcken el. liknande)
Ett svart & rött täcke som jag inte gillar,jag är helst naken.

Har du något speciellt kännetecken som skiljer dig från andra hundar i samma ras/färg?
Jag har en prick vid höger öra.

Hur reagerade resten av flocken (tvåbenta som fyrbenta) när du flyttade in?
Vilda skulle visa vem som bestämde men vi blev snart de bästa vänner.Innan dagen var slut fick jag vila bredvid
henne på golvet..

Vad är/skulle vara den absolut bästa belöningen du skulle kunna få?
Att få sova hela natten i mattes & husses säng.

Vad är det bästa du vet?
När hela flocken myser i soffan tillsammans.

Vad är det värsta du vet?
Att gå på promenad utan Vilda,igentligen vill jag vara hemma jämt.

Har du någon alldeles speciell egenhet? 
Jag låter som en perkulator när jag sover & skjuter rygg som en katt när jag sträcker på mig på morgonen.

Något hyss som du pysslar med?
Husse gillar inte när jag snor hans strumpor varje morgon.

Var sover du på natten?
Ja inte är det i mattes & husses säng i allafall.Jag har min egen bädd bredvid matte,den är faktiskt ganska skön.

Vad får du för foder?
Royal Canins Bulldogsfoder.

Hur reagerar du när den får några dagars vila?
Jag gillar att vila bara jag har sällskap att mysa med.

Vad skulle vara din drömtillvaro?
Jag har den redan,jag lever & mår som en prinsessa.

Minst fyra hundar jag skickar vidare det här till:

Jag tar samma som Vilda,det är ju hon som bestämmer.

Kommentarer
Postat av: Linda & Rynkorna

Heeeej!

Vi kikar in för att spana vad ni pysslar med och även önska er en trevlig helg.

Kram
Linda & Rynkorna

2007-02-16 @ 20:23:36
URL: http://www.wrinkledog.se
Postat av: Jossan

Haha, vad roligt att prinsessorna antog utmaningen =)

2007-02-16 @ 20:29:45
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Pia Karlsson

Tack för ditt stöd på min hemsida i allt med Adina!
Nu skall hon få medecin i en vecka fram tills återbesöket!
Vi hörs ju innan det men då får vi se vad dem säger igen.

2007-02-17 @ 02:37:20
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: Pia-igen

Jag kopierar denna utmaning för att sedan skriva mina hundars egen variant på min egen sida...

2007-02-17 @ 02:38:39
URL: http://www.nogg.se/hundliv

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0