Det blev inte mycket shoppat på Ikea idag.

Inspirationen ville inte riktigt infinna sig.Inte hade dom fått in mycket nytt heller.
Det blev persiennen,lite ljus,prismor och två kuddöverdrag.
Sen gick jag på KappAhl och handlade lite underkläder.
Jag skulle även ha sockar men upptäckte att dom minsta var storlek 37-39,jag har 35-36.
Frågade tjejen i kassan och hon tyckte jag skulle kolla på barn.
Det gjorde jag men jag var inte så sugen på sockar med hästar,prinsessor,fotbollar mm.
Så nu är det bara att hoppas att fötterna växer fast man är 44 år.
Det var nämligen samma minsta storlek på dom andra butikerna.
Vovvarna har varit skogstokiga i dag,bara en massa bus.
När dom tillslut lyckades med bedriften att riva blomman som står på hallgolvet och det var jord överallt fick jag nog.
Då lommade dom iväg och lade sig,hoppas dom sover länge.
Åtminstonde tills Anders kommer hem och kan ta över monster prinsessorna.
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Så du kliver omkring på små prinsessfötter, du... Sjläv har jag ibland problem åt andra hållet, att det inte finns några roliga strumpor alls i stl 41. Sånt är livet, aldrig är man nöjd?!

Knäpphundar har du! Riva blommor??? Mina leker inte inne. Eller... Ida har dispens för att leka med valpen Qlinton, men BARA på vardagsrumsmattan, ingen annnanstans. Basta! :-) Leker gör man annars ute, har matte bestämt. Då lever inredningen något ofarligare, tror jag.

Önskar er en mys-kväll, såhär en vanlig onsdag!

2007-02-07 @ 17:20:05
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Helena svarar

Näe det är nog så att man aldrig är nöjd.
Det är dumt att låta dom leka inne men oftast så går det inte så våldsamt till.
Vilda stackarn fryser ju så mycket i den här kylan så hon vill inte vara ute.
Idag har varit ovanligt livlig.
Dessutom lyckades jag krocka med Vilda och det är som att gå in i en vägg.Jag ramlade på knä och kände inte så mycket först,men nu kan jag knappt gå på foten.Har stukat stortåleden och fotleden.
Ha en mysig kväll ni också.

2007-02-07 @ 18:24:19
Postat av: Cornelia

Ojojojoj... hur ska det nu kunna bli några hundpromenader?! Stukad både här och där, stackars dej!

2007-02-07 @ 18:43:14
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Helena svarar

Blir det inte bättre till i morgon får dom vara på tomten till husse kommer hem.
Jag fattar inte hur en tå kan göra så förbannat ont.
Hade planerat att åka på stan imorgon och köpa tyg till kjolen du vet.
Det kan gå fort över,hoppas jag i allafal.
Kram

2007-02-07 @ 18:57:00
Postat av: Lina

Nemen, en till som har samma strumpstorlek! Skoj! :D
Ett tips är H&M:s deras barnstorlek har inga krussiduller på sig.
Men du, skor! Jag ser ut som en anka i alla skor jag väljer.. inte ens mina långa tår lyckas fylla ut en 36 nå bra :)
Ha de bäst!

2007-02-07 @ 20:33:09
URL: http://lyan.webblogg.se
Postat av: Helena svarar

Ska kolla H&M nästa gång.
Kul med en ny besökare.
Hoppas det blir fler gånger.
Jag var in på din blogg och såg att du
också har vovvar.
Ha det bra!

2007-02-07 @ 22:38:15
Postat av: Jossan

Jag ligger mittemellan er i storlek =) Funkar skitbra!! Haha =) Hur som helst är det ju dumt att stövla in i muren Vilda.. Hon rörde sig väl inte en millimeter kanjag tänka mig =) Hoppas fot och tå kryar på sig så du kan vandra på stan i morgon..

Du är utmanad för övrigt, kika i min blogg och anta den om du känner för det =)

2007-02-08 @ 00:47:25
URL: http://hubert.webb.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0