Äntligen lite mildare väder

Äntligen lite mildare väder
Bara några minusgrader på termometern.Det sorgliga är att min kropp inte
gillar väderomslag så idag känns det som jag blivit överkörd av en ångvält.
Här är en bild på kakfatet jag köpte igår,visst är det fint.
Tyvär får jag inte inviga det idag för Lisa & tjejerna kan inte komma som det
var tänkt.Rut & Gunda har blivit magsjuka dom stackarna så vi får fika och
leka en annan dag.
Vilda & Ella är förstås besvikna=)men imorgon kommer Hubert och leker så
dom får vila sig tills dess.
Idag blir en vilodag för mig med.

Ha en skön tisdag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja oj, den var jättefin! Hubbe får förbereda sig på världens piggaste prinsessor i morgon då =) Det passar honom precis =)

2007-02-13 @ 09:42:30
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Dom far runt som galningar här just nu,men energin räcker nog till imorgon också.
Ska bli kul att se vad Hubbe tycker om dom,han kanske gör som Ida morrar.
Ser fram emot morgondagen!

2007-02-13 @ 10:20:46
Postat av: Lisa , Rut & Gunda

Torkat spya... typ hela natten känns det som, en aningen äckligt om du frågar mig, suck! Så fort man hade slumrat till liiiite så hördes det hulkningar. Nåja förste man på vetrinärstationen var jag & nu har tjejligan fått i sig Diarsanylen som i vanlig ordning funkar YPPERLIGT!

Valpkursen, oj, ja vad ska man säga... det blir HÅRDTRÄNING för Gunda & matte. Jag slogs av det ännu en gång när hon själaglatt hoppade & hoppade samt hälsade på en tant i skogen (hundägare men ändå...). Jag skämdes, valpen ser ju inte ut som en valp... på sina 28 kg.
Måste träna så att jag gissar att denna vecka om tjejerna blir piggelin ska brukshundsklubben i Gudmundsbyn föräras ett besök. Bita i det sura äpplet tror jag det kallas...

& jag som var sååå fikasugen!

*piiip* hundskrällen!

KRAAAAAAAAAAAM LISA & sjuklingarna som nu tydligen är rätt pigga

2007-02-13 @ 11:19:37
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: Helena svarar

Det är tur det finns nått som stoppar upp.
Skönt att dom mår bättre.=)
Du är så duktig så det fixar sig nog med Gundas uppförande,hon är ju så glad bara.
Men det går ju inte att ha henne hoppande på folk när hon väger 60 kg.=)
Vi fikar någon annan dag.
Ta hand om dom pigga sjuklingarna så hörs vi av om en annan dag att fika på.
Kram Helena

2007-02-13 @ 11:30:29

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0