Uppe i ottan.

171507-940
Min mage har inte varit kul i helgen så jag har bestämt mig för att
strunta i den nya värktabletten och här sitter jag nu igen klockan 4
på morgonen.
Jag har tagit 1 tablett till natten 3 kvällar i rad och magen som jag
sällan har problem med är som ett öppet sår.......det går inte då kliver
jag hellre upp 4 och har ont i ryggen.
Vad trött jag är på att det alltid blir något strul med min medicin nu
för tiden.
Igår fick vi i allafall köksfläkten på plats och det blev superbra.
Min kusin och hans tonårsdotter dök upp så Anders fick lite hjälp....
och vovvarna fick någon att leka med.
Senare på kvällen blev det kloklippning och Anders fick håret klippt
så dagen var fulltecknad.
Fick en beställning på ett kort igår......det ska vara till en tjej som
fyller 40 och som dessutom gift sig......det blir en utmaning.
Jag har inga planer för dagen mer än att jag måste dammsuga
och tvätta en maskin.
Ska väl fortsätta att plocka fram lite julpynt men sen blir det nog
en hel del pyssel.
Ute regnar det och är slaskigt.....vi har fortfarande snö kvar men
fortsätter det så här i ett par dagar är den nog borta.=(
Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ja, det var verkligen till att vara uppe tidigt men när kroppen säger ifrån så... Hoppas dagen blir bra i alla fall. Kanske det kan bli en smygpaus lite senare;-)
Kram!

2007-12-03 @ 06:03:32
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna

Hoppas ni hade en mysig första advent?? Nu är man ledig 2 dagar..skönt..
Må gott gumman & pözz på sessorna

2007-12-03 @ 08:18:21
Postat av: yvonne

Morgon. Tråkigt att du inte känner dej bra. För hoppas att det blir bättre under dagen.
Håller på med en ny uppfödarsida. Här lagt till din blogg. Är det ok för dej?
Kram Yvonne

2007-12-03 @ 09:19:21
URL: http://nogg.se/sandbrooks
Postat av: Eleonora

Jag känner verkligen för dig, så jobbigt att detta skov varat så länge, men du ska se att det snart går tillbaka igen - låt oss hoppas så!
Du har fått så fint pyssligt hemme och så skönt att nu fläkten är på plats också. Behövs när all matlagning ska sättas fart på. Och både make hår och vovvarnas klor är julfina! Det går framåt på alla möjliga områden för dig. Hoppas nu att du ska få en finfin dag och att varje dag gör dig något bättre. Tänker på dig och sänder med mina varmaste adventskramar

2007-12-03 @ 11:15:13
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Emma och Pulver

Vad tråkigt att medicinen ska strula så mycket. Stackare! Vi hoppas verkligen att du blir bättre snart!
Hoppas ni hade en mysig 1:a advent!
Kram!

2007-12-03 @ 12:00:11
URL: http://www.emmli.com
Postat av: curlingmormor

Trist att du har fått en värktablett som du inte tål, finns det inget annat alternativ, för det vore kanske skönt för dig att få sova lite också.
Kramizzzz

2007-12-03 @ 19:23:55
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0