Typiskt.....

171507-951
att jag ska måsta kliva upp 4 idag när vi ska ha pysseldag med barnen
och deras sambos.
Får försöka lägga mig om någon timme igen när tabletterna börjat
värka.....kan kanske somna om en stund i allafall.
Magen känns hyffsad så det är nog på väg åt rätt håll med den.....får
fortsätta med Losec ett tag till så blir det nog bra.
Jag är verkligen i valet & kvalet om jag ska våga mig på att ta en
Embrelspruta före jul....... vet inte om kropp & själ orkar med ett
bakslag till just nu om det inte skulle funka.
Det tål att funderas på.
Idag ska vi göra julgodis och julkort....tänkte att grabbarna ska få
jobba i köket medan vi tjejer pysslar lite.
Vi ska bjuda på risgrynsgröt och skinkmackor.......medan vi pysslar
blir det glögg,pepparkakor och lussekatter.
Juligt värre.=)
Prinsessorna lär bli överlyckliga att det händer nått här hemma....de
har haft en tråkig vecka med mig som mest legat och sovit.
Det snöar men är fortfarande plusgrader så det blir mest slask.
Hade hoppas på lite minusgrader nu innan all snö är borta.....jag
vill inte ha en grön julafton i år igen.
Ha en riktigt underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilken fin ängel!

tidig morgon du hade..gäsp! jag har sovit skitilla, och vi som ska ha gäster, ja vi får väl sova middag både du&jag..kraaaaaaaaaaam

2007-12-08 @ 10:19:39
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Christina

Men så söt flicka....
Låter trevligt att ni skall vara tillsammans, det är ju det som är det viktigaste.
Önskar er en riktigt skön pysseldag min vän
Kram

2007-12-08 @ 10:30:39
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: A n n a

Hoppas du hinner vila innan dom kommer då? Kram på er..
Jättefin ängel(?)

2007-12-08 @ 11:11:17
Postat av: Marina

Hoppas att du hinner vila innan..Det låter som om ni kommer att få det jätte mysigt!

2007-12-08 @ 11:24:23
Postat av: Znogge

Hoppas du får sova lite innan det är dags att pyssla. I morgon ska vi julbaka. Vi och vi... Det är ungdomarna och äldsta frökens pojkvän som ska fixa det men jag räknar med att få assistera dem!
Kram och ha en fin lördag!

2007-12-08 @ 13:28:21
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gisan

Det låter härligt! Tack för besöket på min hemsida : ) Kramar...

2007-12-08 @ 16:53:43
URL: http://gisan.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0