Tidigt uppe.

171507-988
Nu har vi inte bara en prinsessa med byxor utan två.
Det är skönt när de löper samtidigt istället för som sist när de löpte
3 veckor var med en månads mellanrum.
171507-989
Att det blev så berodde på att Vildas löp blev fördröjt......antagligen
på grund av korsbandsoperationen.
Det regnar och blåser ute....kanske det är därför min rygg börjar
jäklas så här tidigt igen.
Jag har nog inte varit uppe så här tidigt sen julafton så ryggen har
varit ovanligt bra.
Igår gjorde vi mest ingenting......jag pysslade en del medan vi
lyssnade på en ljudbok.
På kvällen fick vi besök av min kusin E och hennes sambo....det
var ett tag sen vi sågs så det var kul.
Jag och tre av mina kusiner är uppvuxna nästan som syskon.
Vi bodde väldigt nära varandra som barn och tillbringade
somrarna tillsammans med mormor i hennes stuga.
Mormor finns inte bland oss längre men stugan äger vi nu mer
tillsammans alla fyra.
Idag måste vi åka och fylla på kylen lite.
Hoppas att min rygg blir bättre för det skulle vara skönt att
komma hemifrån en stund.....annars får Anders åka och
handla själv.
Vi ska förbi på Arken och köpa hundmat och lite annat gott att
muta Vilda med imorgon när det börjar smälla.
Det kan hända att Ella kommer att reagera hon också nu när
hon redan är så orolig pga av löpet.
Ha en härlig söndag alla!

Kommentarer
Postat av: Neverstop

Skönt att dom löper samtidigt i allafall,annars hade det blivit dryyyyygt!
Ha en bra dag!
Kram!

2007-12-30 @ 07:35:40
URL: http://nevereverstop.wordpress.com
Postat av: Ninni

Ohh va söta dom är i sina små byxor!!

Ja det här vädret kan man ju bli tokig på...kroppen värker mer då. Hoppas du håller dig någorlunda så du kan följa med och handla..kan var skönt att komma hemifrån lite grann.

Ha det gott..kramen

2007-12-30 @ 08:54:03
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Christina

Men så söta de är de små liven.
Önskar dig en skön dag vännen
Kram♥

2007-12-30 @ 09:42:44
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Di

tack för dina ord hos mig :) önskar dig ett gott slut och ha en underbar söndag!

2007-12-30 @ 10:04:34
Postat av: A n n a

Sötnosarna..ser ut som nån bikini del från nåt märke ;)
Ha det gott..crisse blir jätteorolig-han har börjat redan nu & trampa runt..vi ger honom inget extra mer än att han får vara i närheten av oss & sitta i knä nästan..då lugnar han sig..
Må gott..kram på er alla

2007-12-30 @ 10:10:34
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Nalle

Va söta de ser ut med sina små byxor.
Har du läst något av Kajsa Ingemarsson? Just nu läser jag Lyckans hjul. Den är så bra !! Jag fick också Små citroner gula i julklapp. Har du läst den?
Ha en fin dag utan så mycket värk, helst ingen värk alls. Kramar

2007-12-30 @ 10:46:20
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Hoppas att du kom dig ut en stund, alltid skönt att få lite frisk luft. Här har vi bara latat oss idag, mycket skönt!!!!!
Kramizzzz

2007-12-30 @ 18:33:46
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Marina

Men lill tjejerna är ju så söta..Skönt att dom löper samtidigt så att det är gjort!
Hoppas att du kom ut en stund?

2007-12-30 @ 22:21:51

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0