Sovmorgon.

171507-284
Både Ella och jag sov till klockan 6,30 idag.......skönt med lite
sovmorgon.
Känner mig rätt bra i magen men jag tror att jag fått en uvi.....att jag
inte vet beror på sprutan.....den tar bort sjukdomskänslan.
Jag har haft problem med urinvägsinfektioner sen jag var barn så
jag vet hur det känns och nu känner jag av det men inte lika mycket
som jag brukar.
När jag tog sprutan så sa de att om du känner dig sjuk på nått sätt
så kan du räkna med att det är dubbelt så mycket som du känner.
Det blir nog till att ringa VC på måndag.
Jag tror att min stackars kropp är helt slut efter allt den utstått den
sista tiden.......det är väl därför jag åker på sånt här nu också.
Visar det sig vara en uvi nu då provar jag ingen ny spruta innan
jul....antagligen får jag inte ta någon heller om jag går på pencilin.
Det är bara att gilla läget och försöka njuta av advent & jul så gott
det går.
Idag ska vi försöka få upp slingorna ute för nu är äntligen elen på
plats.
Det blir mest Anders jobb att fixa det så jag tänkte ta mig an
vovvarna.....tvätta öron och kolla lite bland rynkorna.
Det blir med andra ord en ganska lugn dag.
Vi har precis börjat lyssna på Karin Wahlbergs Tröstaren så
det blir nog lite pyssel och ljudbok också.......ja Anders pysslar
inte utan han sitter ofta vid datorn medan vi lyssnar.
Ha en skön söndag alla!

Kommentarer
Postat av: Christina

Usch, inte kul alls, hoppas att du mår bättre snart.
Önskar dig en skön andra advent vännen
Kram

2007-12-09 @ 08:03:16
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: maria

Så typiskt!!! Att det aldrig bara kan få vara en sak men det är som du säger "bara att gilla läget" hur lite man nu än tycker om det... Hoppas att du får en skön pysseldag, vännen... Vi får tänka på varandra när vi pysslar för idag ska jag oxå pyssla:))) Kramar

Postat av: A n n a

Krya på dig gumman..hoppas det går bra med vovvarna oxå..öronen vill dom kanske bli petade i??
Tack för påminnelsen!!!!!!!

2007-12-09 @ 11:35:53
Postat av: gunilla/nilla

Tack snälla du för kommentaren i min blogg, glad.
Inte roligt att känna sig dålig. Hoppas att du snart får känna dig lite bättre.
Vilka söta hundar ni har!!
Krya på dig
/Gunilla

2007-12-09 @ 12:05:48
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: netha

Nämen nu måste det snart vända, du behöver inte ta på dig alla sjukdommar. ;-)
Hoppas du snart skall må lite bättre så du kan njuta av december månaden.
Finfina julkort du gjort.
kramis

2007-12-09 @ 18:32:13
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Nalle

Jag tror som du att det har blivit lite för mycket för din kropp den senaste tiden.
Försök med tranbärsdricka, bra mot uvi, men det visste du säkert redan. Ha det så bra du kan. Kram

2007-12-09 @ 20:51:52
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Nu är det sen söndagskväll så jag hoppas att du blivit bättre under dagen. Hoppas också att du får sova gott i natt!!!!!
Kramizzzz

2007-12-09 @ 22:28:28
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Witch

Käraste vännen - tar det aldrig slut !!!
Min syster dricker alltid tranbärsjuice i mängder när hon får Uvi. Det brukar faktiskt hjälpa jättebra! Här hostar vi ikapp allihopa, men Sonen ska till skolan imorgon och Dottern gick till skolan i fredags. Håll tummarna att vi är friska nu till jul!
*kramar tröstande om*

2007-12-10 @ 00:32:49
URL: http://www.dreamcatched.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0