Nu har jag varit på rea....

171507-982
och är helt slut.
Det var inte så mycket folk och mina systerdöttrar bestämde sig för
att skippa Marie Picasso så det blev inte så jobbigt som jag befarade.
Jag hittade en slags slipover(den på bilden)och en annan tröja.
Även en ny väska fick jag med mig hem.
Stövlarna jag tittat ett flertal gånger på provade jag och bestämde mig
för att köpa dem fast de givetvis inte var på rea.......när hon i kassan
skulle ta fram den andra stöveln visade det sig att det låg en 37 a i
kartongen som det stod 36 på.
De hade tydligen lyckats med konststycket att sälja ett par med olika
storlek.
Som tur var så fanns det ett par i butiken på stan så nu är de undanlagda
och mamma och flickorna skulle hämta dem till mig när de ändå skulle
in till stan.....det kommer en bild på dem senare.
Det blev en kort sväng in på Panduro också......de hade jättesöta
Tildaburkar i 3 pack för halva priset så nu har jag börjat nalla på
presentkortet jag fick i julklapp.
Nästa gång jag ska ut och shoppa blir när vi ska köpa presenter till
barnen som snart fyller år........nu ska jag vila mina stackars trötta
fötter och bara mysa.
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Häääärligt! Nu kan jag komma in här & kommentera..gick inte förut på dan :(
God fortsättning ..*kramelikram*

2007-12-27 @ 16:10:44
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Ninni

Snygga fynd..gillade väskan skarpt!

Ha det gott i soffhörnet..kramen

2007-12-27 @ 18:11:11
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Neverstop

Sketasnygg väska!!
Det är alltid lika kul att köpa ny!

Kram på dig och mys på!

2007-12-27 @ 19:35:05
URL: http://nevereverstop.wordpress.com
Postat av: Malin

Men vart hittade du den väskan?? Jag har letat hela birsta efter en ny men den där kanske var den sista? =). Jag köpte oxå ett par stövlar idag...naturligtvis var dom inte på rea...inte de andra plaggen som jag köpte heller =) Imorrn ska jag dit igen!

2007-12-27 @ 21:36:27
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0