Måndag.

Vilda i April -06
Uppe i ottan igen......det går ju bra att vara det när man kan gå och
lägga sig när man vill sen under dagen.
När jag just loggat in på msn så säger min dotter hej.......hon har
suttit uppe hela natten och skrivit uppsats.
Igår blev det inte mycket gjort här......vi var trötta efter lördagens
pyssel så vi tog det bara lugnt.
Det känns lite bättre i urinvägarna tycker jag men jag tänker
ringa VC och be att få komma och ta ett prov i allafall.
Bäst att vara på den säkra sidan.....jag vet ju att Humirasprutan
hämmar min sjukdomskänsla.
Annars har jag inga planer för dagen.....får se vad jag orkar.
Tänkte försöka att bli klar med julklappsinköpen denna vecka
om jag kan......julklapparna är viktigast för mig.
Städa gör jag i mån av tid och framför allt ork.
Nu ska jag sätta mig och pyssla lite......jag kan inte göra så
mycket den här tiden på morgonen utan att hela huset vaknar.
Anders ska inte upp fören om 2,5 timme så det är bäst att vara
tyst som en mus.=)
Ha en mysig måndag alla!

Kommentarer
Postat av: Marina

Uppe lika tidigt som mig..Jag har sovit oroligt i natt, har bara väntat på att lillen skulle komma in..Så när klockan var 05.10 klev jag upp..
Hoppas att du orkar åka å handla julklapparna!Så det är gjort..Jag håller tummarna för att det inte är uvi!
Ha en så bra dag som det bara går!
Kram!

2007-12-10 @ 06:56:18
Postat av: Ninni

Uj uj vilka tidiga mornar!

Hoppas du får en skön liten slummer mitt på dan..kram

2007-12-10 @ 08:30:38
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Gisan

God morgon Vännen och tack för fina rader! Hoppas att du har en bra vecka framför dig! Stora tacksamma kramar...

2007-12-10 @ 08:44:42
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: elsamaja

Hoppas att du haft en bra pysselstund så här på morgonen.
När du skrev det där inlägget, hade jag precis somnat, jag hade en av mina vaknätter där jag inte kunde somna, som är sällsynta numera, men tusan så irriterande ändå.
Nu har jag grus i ögonen som bara den, men vi har sista måndan före jul på DHR (vi har öppet hus varje måndag) så vi ska ner dit ändå, jag får sova när jag kommer hem ZZZZZ.
Ha en bra dag. Kram

2007-12-10 @ 08:51:18
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: A n n a

Säger som Ninni..hoppas du får en slummer under dan,annars blir det drygt! Kram på er allihopa

2007-12-10 @ 09:15:09
Postat av: Christina

Det är skönt att vara uppe i ottan...ibland.
Kan du inte skicka ner lite snö till mig?
Blir så avis på alla som har snö.
Ha en riktigt skön dag vännen min
Kram på dig

2007-12-10 @ 09:23:47
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Eleonora

Söta lilla Helena - du är beundransvärd - så duktig och tålig och med så många planer, trots att det mesta väl är jobbigt för dig. Hoppas nu att det inte är uv, så att du måste sätta till penicillin också. Hoppas också att du orkar med dina julklappsinköp - resten ordnar sig. Vad betyder "lite skit i hörnen" om man har ett rent hjärta. Sköt om dig vännen. Många varma kramar

2007-12-10 @ 10:11:19
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Nog är julklapparna viktigare än dammtussarna, det håller jag verkligen
med om. Fast idag är det lite extra dammigt härhemma tycker jag , så om en stund skall jag nog ut och ropa efter dammtrasan!!!!
Kramizzzzz

2007-12-10 @ 11:23:01
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Malin

Hoppas allt går bra! Säg till när du känner dej pigg och bra så kan vi komma och härja med er =)

Kram!!

2007-12-10 @ 11:36:28
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0