Lördag.

171507-972
Det känns som jag har bomull i huvudet idag.....jag har blivit riktigt
snuvig.
Vi är piggare men långt ifrån bra......som tur är har vi ju morgondagen
på oss också att kurera oss.
Det verkar vara en otroligt seg förkyldning.
Min lillasyster ringde igår och levererade årets bästa julklapp....de
ska nämligen ha sitt första barn.=)
Inga direkta planer för dagen utan vi gör det vi orkar.
Anders har några julklappar kvar att köpa men det tar vi imorgon
när det förhoppningsvis lugnat ner sig lite.
Ja det ser ut att bli jul i år också trots att jag inte hunnit fixa ens
hälften av det jag brukar göra.
Ha en mysig dag så här dan före dan före dopparedan!

Kommentarer
Postat av: Christina

Bomull i huvudet, precis så har jag det också och jag börjar misströsta att det skall gå över snabbt.
Mycket långdraget det här, man får ta det som det är ändå.
Så kul med en liten baby.....
Ha en riktigt skön dag goa vännen
Kram på dig

2007-12-22 @ 09:38:11
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Anna Göransson

Hoppas att du hinner bli frisk till Julafton.
Tack för kommentarerna du lämnat i min blogg.

God Jul och Gott Nytt År!

/Anna

2007-12-22 @ 10:13:19
URL: http://annaspyssel.blogg.se
Postat av: maria

Hm, sega förkylningar verkar vara det som går i år... Vi har det här oxå...

Tack själv, vännen för det mycket vackra julkortet!!! Jag blev så glad!!! Särskilt som jag faktiskt trodde att jobbet ändå skulle höra av sig, men icke sa nicke, så när ditt kort kom blev jag alldeles salig, och ännu mer salig över hur duktig du är...

Jag fick slut på alla kuvert och förstod att jag inte skulle hinna få hem nya så jag fick hitta på en ny storlek och det kändes annorlunda bara det:)))

Hoppas nu att förkylningen ger med sig och att ni får en helt urmysig jul!!! Kramar

Postat av: Znogge

Vilka goda nyheter att få så här i juletider! Hoppas nu bara att förkylningen hinner lägga sig något innan dopparedagen är här!
Kram och ha en fin lördag!

2007-12-22 @ 15:31:23
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Neverstop

Segt är bara förnamnet,det har varit en jävlig höst med sjukdomar och annat!
Ha en skön kväll!
kram!

2007-12-22 @ 20:40:23
URL: http://nevereverstop.wordpress.com
Postat av: curlingmormor

Oh vad underbart med ett litet syskonbarn, vilken julklapp!!!! Hoppas att snuvan avtar nu så att du slipper vara täppt i näsan på julafton.
Ha en riktigt härlig söndag!!!!
Kramizzzzz

2007-12-22 @ 23:00:52
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0